Maar heb voor een iets verdere verplaatsing gekozen. Ga kameraad (snowboard) monitor een bezoekje brengen voor een verlengd weekend (in Wagrain). Lang leven het witte goud!
Sorry maar als ik sneeuw geroken heb blijft de bike mooi op stal staan
Post by Guest »
ai , en ik dacht dat je mijn Jekyll perfekt ging afstellen .........Cherub wrote:Mij mag je spijtig genoeg schrappen![]()
![]()
Vertek lagnu eens bijna in mijn slaapkamer!
Maar heb voor een iets verdere verplaatsing gekozen. Ga kameraad (snowboard) monitor een bezoekje brengen voor een verlengd weekend (in Wagrain). Lang leven het witte goud!![]()
Sorry maar als ik sneeuw geroken heb blijft de bike mooi op stal staan
Post by farmer/cowboy »
Tja, in ons toerke zitten maar 540 hoogtemeters. (tuurlijk zijn er shortcuts voor de mindere klimmers) Als da nie genoeg is moet ge natuurlijk vroeger opstaan èNielskie wrote: 35km vind ik redelijk weinig en de apres wil ik ook niet missen. De extra kilometertjes zal ik dus vooraf moeten rijden.
Daarom ga ik tegen 8u vertrekken voor de blauwe en de rooie vaste route. Er mogen altijd liefhebbers mee. Ik ga er wel redelijk doorrijden om zeker op tijd terug aan de sporthal te staan voor het vertrek met de grote hoop.
ervoor zal niet lukken daar ik van ver kom, maar achteraf wil ik zeker nog een toerke rijden, ik ben dit trouwens zowiezo van plan, zelfs als er niemand mee wil.Nielskie wrote:zijn er misschien mensen die zin hebben om vanaf 8u al een opwarmingstoerke te doen?
35km vind ik redelijk weinig en de apres wil ik ook niet missen. De extra kilometertjes zal ik dus vooraf moeten rijden.
Daarom ga ik tegen 8u vertrekken voor de blauwe en de rooie vaste route. Er mogen altijd liefhebbers mee. Ik ga er wel redelijk doorrijden om zeker op tijd terug aan de sporthal te staan voor het vertrek met de grote hoop.