GRC 2006

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Peter IV
Mountainbiker

Post by Peter IV »

Iegienie wrote:verslagsje staat op mijn site, tzat al de ganse dag in mijn hoofd en toen ik thuis kwam moest moest moest het er uit...

zie www.bikeze.info,

twas nogal een avontuur, amajnie...

9h36 en dan nog fotokes pakken onderweg, Pieter toch!
Schoon verslagske, mijn verzuurd en verschrompeld hartje slaat weer enkele slagen sneller.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Peter IV wrote:
Iegienie wrote:verslagsje staat op mijn site, tzat al de ganse dag in mijn hoofd en toen ik thuis kwam moest moest moest het er uit...

zie www.bikeze.info,

9h36 en dan nog fotokes pakken onderweg, Pieter toch!
Schoon verslagske, mijn verzuurd en verschrompeld hartje slaat weer enkele slagen sneller.
ikke geen fotokes gepakt hoor, maar hier en daar stonden er fotografen, en er zijn er ook een paar op voorhand gepakt.
bertken
Mountainbiker

Post by bertken »

zie www.bikeze.info

commake weggesmeten, nu werkt dat linkske wel! :-D
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

@ stevie, neen ik was er niet bij dit jaar. Maar als ik dit allemaal lees klopt het hartje ook weeral wat rapper en groeit het verlangen. Volgend jaar rij ik hem normaal wel mee, we kunnen nog wel eens afspreken tegen dan...... Hoe is de camping trouwens bevallen????????
mtb grietje

Post by mtb grietje »

kluisken wrote:
mtb grietje wrote:***gvd*** zit al de hele week met het vliegend ******... Tzal goed worden...

:-)
STRESSSSSSSSSSSSSSS?????????????????
daar had het jammergenoeg niets mee te maken... Twas een soort griepje denk ik.

Alleszins: zaterdagochtend dan voor mezelf besloten om toch te rijden, zij het met bijgestelde verwachtingen..........die dan zondagochtend zelf nog maar eens bijgesteld moesten worden vanwege de regen.

Ik heb regen gehad van in Hérémence tot aan de voet van het wandelstuk van de Pas de Lona, met hier en daar een mini-opklaring zodat de handjes even konden opwarmen. Vanaf de top van de PdL tot beneden schitterend zonnetje.

Door de modder moesten dus zoals gezegd de verwachtingen bijgesteld worden, maar ik ben héél tevreden met mijn tijd van 8h41m43s, zeker gezien de mindere gezondheid.

54e dame (op 114), 24e in mijn categorie (van de 51) en 1232 van de 1838 deelnemers van de korte afstand, niet slecht denk ik zo...

Alleszins, ik denk niet dat ze mij daar nog terug zien, twee jaar achtereen zo'n regen en koude... En niet alleen daarvoor: om de logistieke kant te regelen is het ook zo'n gedoe, geef mij maar een marathon die op dezelfde plaats aankomt als hij begint...

Volgend jaar dus, andere plaats, even hard afzien... :-D :-D
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

@kluisken

camping viel goed mee...tot er zaterdag in de late namiddag een stel duitsers naast mij zijn komen staan (voor zij die er ook waren : k'sliep in het kleine blauwe tentje helemaal achteraan in den hoek). Geen probleem, vriendelijke jongens...maar om 4u00 beginnen die mannen hunnen boel op te ruimen en rijden door, gedaan met de zowieso toch al korte nachtrust. Verder uitermate rustig en amusant, enige nadeel: de douches in het centre sportif, te duur en te vroeg dicht.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

mtb grietje wrote: Alleszins, ik denk niet dat ze mij daar nog terug zien, twee jaar achtereen zo'n regen en koude... En niet alleen daarvoor: om de logistieke kant te regelen is het ook zo'n gedoe, geef mij maar een marathon die op dezelfde plaats aankomt als hij begint...

Volgend jaar dus, andere plaats, even hard afzien... :-D :-D
volledig mee eens...

busdienst trok op gene zak, fietsenvervoer was schandalig (mijn fiets is op verschillende plaatsen beschadigd :evil: ), laatste bus was net voor middernacht in Verbier, geen enkele info in Verbier voor achterblijvers,..

[-X
Johan Degraeve
Mountainbiker

Post by Johan Degraeve »

LuckyIron wrote:volledig mee eens...

busdienst trok op gene zak, fietsenvervoer was schandalig (mijn fiets is op verschillende plaatsen beschadigd :evil: ), ..

[-X
nu je het zegt, stickers op mijn vork waren beschadigd, had nog niet door wat de oorzaak was. Vermoedelijk is het busvervoer de oorzaak.

'k heb trouwens Grimentz niet gehaald. Rond 16h20 kwam ik aan in La Vieille. Ze hadden de hekkens dicht gedaan om 16h15 of zo. (vertrokken in Verbier om 6h40). Moest ik nu Grimentz gehaald hebben, zou ik waarschijnlijk ook niet meer meedoen omwille van redenen vermeld hierboven. Het is inderdaad een gedoe met die bussen.
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Willy...ge kon bij ons douchen en slapen maar ge wou uw tentje nie achterlaten [-X ge weet het voor volgend jaar hé makker en trouwens, volgend jaar voorspellen ze goe weer en naar 't schijnt rijden we de GRC dan wel uit, heb in mijnen glazen bol gekeken :wink: Groete.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Stievie wrote:Willy...ge kon bij ons douchen en slapen maar ge wou uw tentje nie achterlaten [-X ge weet het voor volgend jaar hé makker en trouwens, volgend jaar voorspellen ze goe weer en naar 't schijnt rijden we de GRC dan wel uit, heb in mijnen glazen bol gekeken :wink: Groete.
k'weet het...mijn tentje en ik zijn 1 :wink: ...maar volgend jaar gaan we over de meet rijden...uwen glazenbol heeft gelijk. [-o< :drunk:

bike ze
Post Reply