BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- MTBker Goby
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221
Post by MTBker Goby »
@ N I C K
Oei dat is spijtig nja ik krijg die dag vrij dus
Oké fijn da ik weet dat er nog jongeren meedoen!!
Grtzzz
Goby
Oei dat is spijtig nja ik krijg die dag vrij dus
Oké fijn da ik weet dat er nog jongeren meedoen!!
Grtzzz
Goby
Hey Yannick,
Inderdaad Hove, stap je te Gent over naar Mechelen, daar nog eens wat wachten op de stoptrein naar Antw C. Mij leek het eenvoudiger om van Gent naar Antw te sporen en te Berchem de weg verder met de bike te wagen (2km meer)
Trouwens ik doe het zo en Agetev ook, maar ieder zijn gedacht. Blijkbaar ja Hove ligt korstbij dan naar Kontich kazerne, Kontich, Edegem.
Blijkbaar wie de streek goed kent is Ka.dee en nu leg ik de bal in zijn kamp om je te kunnen behelpen.
RudyVdE.
Inderdaad Hove, stap je te Gent over naar Mechelen, daar nog eens wat wachten op de stoptrein naar Antw C. Mij leek het eenvoudiger om van Gent naar Antw te sporen en te Berchem de weg verder met de bike te wagen (2km meer)
Trouwens ik doe het zo en Agetev ook, maar ieder zijn gedacht. Blijkbaar ja Hove ligt korstbij dan naar Kontich kazerne, Kontich, Edegem.
Blijkbaar wie de streek goed kent is Ka.dee en nu leg ik de bal in zijn kamp om je te kunnen behelpen.
RudyVdE.
Alle inschrijvingen gebeuren de dag zelf.dragonfly wrote:Ik kom die dag ook meedoen bij de "open" . Maar je kan die dag zelf toch nog wel inschrijven hé ???
Voor alle duidelijkheid nogmaals de site met alle info: http://www.studemtb.be/
Veel verschil maakt het niet of je nu afstapt in Hove of Kontich. Vanaf Hove is het 4,4 km, van Kontich-Kazerne 5km.beethoven wrote:Hey Yannick,
RudyVdE.
Je zal zich kunnen meten met enkele grote namen uit de mountainbike wereldtje. Een mooi parcourke met techn mogelijkheden van 3.400m lang (X de rondes) welke aangegeven zal zijn. Je kan daar onmogelijk je vergissen van wegels.
Het domein is ook bepijlt in verschillende kleuren om je weg niet te verliezen op het grote domein zodoende aangegeven wordt naar welke stand je zich wilt begeven.
Een schoon omgevingkje omkaderd in een speels paradijs voor allerhande bikers en groot genoeg om ieder biker genoegens te geven.
De rand animatie zal zeker bij iedereen aan zijn trekken komen.
Naar hartelust kan er gegeten en gedronken worden met als hoogte punt een live optreden van de Dirt-19 welke voor het voorprogramma zullen zorgen.
Een bewaakte fietsstalling en andere evenementen. Afspuitstand en douches (ook voor de vrouwen) zijn voorzien. De aangegeven pijlen volgen. Een cafetaria waar je rustig zult nagenieten van je prestatie.
Breng alvast wat bezoekers mee om het geheel spektakel af te ronden.
***Er wordt van dit evenement een video opname gemaakt en talrijke bijhorende foto's kan je overhouden als aandenken van je deelname. Iedere deelnemer wordt bedacht met iets kleins.
Er zijn vier podiums voorzien waarvan 2 voor de vrouwen, daar werd ook aan gedacht.
Rudy VdE.
Het domein is ook bepijlt in verschillende kleuren om je weg niet te verliezen op het grote domein zodoende aangegeven wordt naar welke stand je zich wilt begeven.
Een schoon omgevingkje omkaderd in een speels paradijs voor allerhande bikers en groot genoeg om ieder biker genoegens te geven.
De rand animatie zal zeker bij iedereen aan zijn trekken komen.
Naar hartelust kan er gegeten en gedronken worden met als hoogte punt een live optreden van de Dirt-19 welke voor het voorprogramma zullen zorgen.
Een bewaakte fietsstalling en andere evenementen. Afspuitstand en douches (ook voor de vrouwen) zijn voorzien. De aangegeven pijlen volgen. Een cafetaria waar je rustig zult nagenieten van je prestatie.
Breng alvast wat bezoekers mee om het geheel spektakel af te ronden.
***Er wordt van dit evenement een video opname gemaakt en talrijke bijhorende foto's kan je overhouden als aandenken van je deelname. Iedere deelnemer wordt bedacht met iets kleins.
Er zijn vier podiums voorzien waarvan 2 voor de vrouwen, daar werd ook aan gedacht.
Rudy VdE.
- Wacko007
- Mountainbiker
Uren zijn niet bekend.
Ik denk niet dat het enkel om een voorprogramma zal gaan. Die mensen zullen waaschijnlijk voor-tijdens-na de wedstrijd hun ding doen, tenminste als het niet regent!
Ik hoop het van harte voor hen, het publiek en de renners!!!
Volgens mij kunnen ze er nogal wat van... nog nooit aan het werk gezien...
Greetz,
Julien.
Ik denk niet dat het enkel om een voorprogramma zal gaan. Die mensen zullen waaschijnlijk voor-tijdens-na de wedstrijd hun ding doen, tenminste als het niet regent!
Ik hoop het van harte voor hen, het publiek en de renners!!!
Volgens mij kunnen ze er nogal wat van... nog nooit aan het werk gezien...
Greetz,
Julien.