Zo 22/12/2013 De Haan :: 9e Sylvester VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jvw
Mountainbiker

Re: Zo 22/12/2013 De Haan :: 9e Sylvester VTT

Post by jvw »

Bedankt voor de mooie rit.

Ook hartelijk bedankt aan die klootzak die mijn MTB schoenen heeft gepikt terwijl ik mij in de camionette aan het omkleden was. 't Is ver gekomen als ze al schoenen beginnen pikken. Laag bij de grond noem ik dat.
piedrobiker
Mountainbiker

Post by piedrobiker »

Heb er echt van genoten, mooi afwisselend parcours, heb in totaal 80 km inde benen, van die fietsenstalling is inderdaad wel een werkpunt maar voor mij was dit niet erg want ik ben toch niet gebleven. Alvast een dikke pluim aan de organisatie =D> =D>
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

Toffe tocht maar er was precies toch veel minder spelen bij dan vorige jaren. Weer een tocht die om zeep geholpen wordt door gebrek aan vergunningen.....
SoeteD
Mountainbiker

Post by SoeteD »

Supertocht gereden, mooi parkoer.
Was eerste keer int zand!
Kom zeker terug
Bewaakte fietsstalling zou zeker een geruststelling tijdens inschrijving en apres zijn! tmag zelfs ne euro meer kosten!
Fietsen terug in camionette geplaatst bij inschrijving!
Foto's en filmpje volgen.
Eerst naar cross kijken (o) (o) (o)
Zzzzzzzzzzzzzz...............
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

1e keer offroad na mijn schouderperikeln (val+ operatie 3 maand later). ik kon er eigenlijk geen plezanter rondje uitgekozen hebben. Van singletrack naar duinpassage naar strand met windachter. Fietsparking mag inderdaad bewaakt zijn, als dat mogelijk is. Bedankt voor de toffe voormiddag, het deed deugd om nog eens buiten te komen :wink:

PS: Wat we me negatief opviel, is dat sommige mannen aan het racen zijn tijdens zo'n tochtje. Voor mij geen probleem, maar van de meeste mag er wel wat meer respect zijn naar andere "recreatieve" rijders toe. Dank.
Last edited by Emperor of the Mud on Sun 22 Dec 2013 16:18, edited 1 time in total.
liebherr 914
Mountainbiker
Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Post by liebherr 914 »

Zoals verwacht hier terug een mooie rit gereden,staat al in het rood genoteerd voor
volgend jaar.dikke pluim voor deze organisatie. =D> =D> =D>
omega1
Mountainbiker

Post by omega1 »

QM wrote:
follow wrote:geen gezever gewoon een top rit !!!!!!! :-D waren ze maar allemaal zo aan de kust .

toch wel 1 werkpunt maak een bewaakte fietsstalling want met een slot eraan zat ik toch niet op m'n gemak binnen om in te schrijven .
volgend jaar kom ik zeker terug
Kan mij hier volledig bij aansluiten, super rit en daar is niet op aan te merken! Maar achteraf in de zaal was ik zeker niet op mijn gemak ondanks een heel degelijk slot rond ons fietsen.. Feit dat je er totaal geen zicht op hebt werkt dat gevoel waarschijnlijk in de hand?

Spijtig maar 't is zo. Verleden week in koekelaere een fiets gestolen, in Beerst een Garmin Edge en blijkbaar vandaag in De haan iemand zijn schoenen.
Ge zou voor minder thuis beginnen blijven uit vrees voor diefstal.
Ik wil gerust 1€ betalen voor een bewaakte fietsstalling. Voor de rest......... Bere-rit :bounce: :bounce: :bounce: =D> =D>
ROCKYROELANDT
Mountainbiker

Post by ROCKYROELANDT »

Vanuit Aalst vertrokken om eens een kust(zand)rit mee te pikken. Met de natte toestanden van de laatste dagen bleek dit een uitstekende keuze! Heb mij samen met mijn compagnons super geamuseerd. De vele singletracks, technische strandpassages en strandritten met zicht op zee hebben ons zeer gesmaakt.
Opmerking: als je een stevige apres wil, zorg dan dat er een bewaakte fietsparking is. Spijtig maar er is nu eenmaal heel wat
krapuul in onze gemeenschap.
Tot volgend jaar.
piedrobiker
Mountainbiker

Post by piedrobiker »

@Emperor of the mud
Over die racers is dat inderdaad wel waar, ze mogen racen zoals ze willen maar hinder vooral geen andere bikers wan ben zelf 3 of 4 keer moeten afstappen omdat ze gewoon zomaar tegen mijn voorwiel reden
canyon2
Mountainbiker

Post by canyon2 »

Ives en collega-zeevogels,
proficiat met jullie tocht onder een stralend zonnetje met goede bevoorradingen.
ook bedankt aan alle mannen die urenlang op de koninklijke baan voor
veilige oversteken gezorgd hebben! =D>
francesco
Post Reply