Hoe kan je een fiets op voorhand bestellen bij
http://www.bike-discount.de voor hem later af te halen te plaatse?
Ik zie wel waar je de fiets kan late opsturen en dergelijke, maar
heb geen idee hoe je hem op voorhand reserveert?[/url]
Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gewoon bij opmerkingen schrijven dat je hem ter plaatse komt oppikken.skydriver wrote:Hoe kan je een fiets op voorhand bestellen bij
http://www.bike-discount.de voor hem later af te halen te plaatse?
Ik zie wel waar je de fiets kan late opsturen en dergelijke, maar
heb geen idee hoe je hem op voorhand reserveert?[/url]
Ofwel bel je gewoon naar ginder, vraagt of ze de juiste maat in stock hebben en vertrek dan richting Bonn.
-
Johan Degraeve
- Mountainbiker
Post by Johan Degraeve »
Bij bike discount staat die voor 649 €.
Een vriend van mij is ook geïnteresseerd. Iemand ervaring met fietsen van bij bike-discount ? (allicht maakt het weinig verschil waar ge die koopt)
Een vriend van mij is ook geïnteresseerd. Iemand ervaring met fietsen van bij bike-discount ? (allicht maakt het weinig verschil waar ge die koopt)
Re: Cube LTD Two
Ik rij met een LTD2 '04 en heb er toch geen klagen van. Ik heb natuurlijk nooit op beter/duurder materiaal gereden en kan dus niet vergelijken.skydriver wrote:Ik ben van plan de Cube LTD Two te kopen voor 700euro, wat niet zo veel is...
maar ik heb een vraag, is de voorvork niet te laag? Ik begin nu wel maar met mountainbiken, maar ik ben toch van plan het serieus te doen
De prijs is wel goed gezakt precies. Denk niet dat je voor die prijs veel beter materiaal gaat vinden... .
GRtz
Stijn
Cube Reaction
Ik zou mij een Cube reaction kopen:
alu 7005 triple butted
manitou skared comp (met lock-out)
ritchey wcs onderdelen
enduro mavic wielen
sella italia flight zadel
full xt2004 (v-brakes)
1750euro
Goede koop of niet?