Sven Nys -- mountainbiker

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

morreboefer wrote:het zicht is in elk geval wel in orde :D

hij past wel op een mtb'ke vind ik 8)
Is idd nen atleet vind ik,past fysiek beter op ne mtb als op ne crossfiets vind ik.
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

morreboefer wrote:vooral de schijfremmen waren een ramp. hij is zelfs efkes gestopt in het begin om het zand er wat uit te halen maar beetje later weer hetzelfde natuurlijk.
:-k Ben ik nu de enige die dit stom vind 8-[
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Magura wrote:
morreboefer wrote:vooral de schijfremmen waren een ramp. hij is zelfs efkes gestopt in het begin om het zand er wat uit te halen maar beetje later weer hetzelfde natuurlijk.
Nee, zeker niet...

In het begin van de wedstrijd zei hij al door de micro dat hij problemen ging hebben met zijn schijremmen.
Vorig jaar heeft hij al aan den lijve ondervonden wat schijfremmen betekenen op een strandrace, en toch stond hij dit jaar weer met discs aan de start.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Yakke wrote:
Magura wrote:
Nee, zeker niet...

In het begin van de wedstrijd zei hij al door de micro dat hij problemen ging hebben met zijn schijremmen.
Vorig jaar heeft hij al aan den lijve ondervonden wat schijfremmen betekenen op een strandrace, en toch stond hij dit jaar weer met discs aan de start.
#-o #-o #-o als da nie stoem is wa dan wel :-?
easyrohling dré
Mountainbiker

Post by easyrohling dré »

andy de smet wrote:nee het was inderdaad dé test niet, maar vorig weekend was hij nog oppermachtig in de cyclocross en nu heb ik met hem gereden in knokke en ik moet zeggen ik ben zeker niet onder de indruk, de conditie raak je niet kwijt in 1 week, en ik ben maar een gestopte eliterenner zonder contract die nog sporadisch aan competitie doe, en dan nog enkel de strandraces en een paar wegwedstrijden bij de masters. Ik had zeker geen moeite om hem te volgen, hij is op het laatste van mij weggereden op een stuk waar hij fietste en ik moest lopen, zodus. In de winter rij ik veel toertochten met niko eeckhout, en als die zijn conditie goed is, moet ik er zelfs niet aan denken om zijn wiel te houden, ik wil maar zeggen dat nijs voor hij naar de olympische spelen wil gaan, nog zeer veel met de mtb zal mogen rijden om een serieus niveau te halen. Dat is natuurlijk maar mijn mening natuurlijk.
Tja, die veldrijders hé. Twee jaar geleden reden de toppers van de spaarselect ploeg mee in de kermiskoers te Zwevegem die voor mijn deur passert, zo rond 10 september, dus dan verwacht je toch al wat vorm bij die renners, maar ze hielden het niet langer vol dan 30 km zonder lossen....Roger De Vlaeminck zie ooit eens op tv dat veldrijden iets voor mislukte wegrenners is...
De échte Andy Desmet?? Of gewoon iemand die doet alsof? #-o
Waarom werd je dan niet gewoon veldrijder Andy? Mss werd je wel een tweede Mario De Clercq (die was toch niet écht beter dan jou op de weg?)..

Vraagje aan de kenners: zijn de gevederde voorvorken bij Nys niet nóg dommer dan die schijfremmen?
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 07:08, edited 1 time in total.
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

andy de smet wrote:wat bedoel je met de echte
Ik heb het je ook al eens gevraagd, er is namelijk een prof wegrenner die Andy De Smet noemt :)
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Tja, en als Roger De Vlaeminck het gezegd heeft ... #-o

Om iemand op basis van één rit te beoordelen getuigt anders ook niet van veel inzicht vind ik, maar ja als jullie het nodig hebben een wereldkampioen in een dicipline waar heel wat professionele tegenstand heerst z'n fysieke conditie en kunnen te gaan betwisten op basis daarvan doen jullie maar hoor.
If it makes you happy :-({|= ah da's van dien andere prutser in z'n gele trui z'n vriendinneke zeker (want die zal ook al wel eens een koerske wat minder gereden hebben...)
morreboefer
Mountainbiker

Post by morreboefer »

veldrijders afschilderen als mislukte wegrenners is gewoon belachelijk ...
die toppers zijn echte topatleten.
slow motion
Mountainbiker

Post by slow motion »

andy de smet wrote:Ik had zeker geen moeite om hem te volgen, hij is op het laatste van mij weggereden op een stuk waar hij fietste en ik moest lopen, zodus.
In het wiel hangen van een snellere lukt me ook vrij lang, tot ik van de fiets moet natuurlijk! Maar om daar een vergelijking van te maken... ??

just another tiny opinion :wink:
Post Reply