Wie heeft er een prijslijst van Trek, of weet waar ik er één kan vinden ?
Het is niet zozeer voor MTB's maar voor hybride fietsen van Trek.
Groeten,
Koen
Trek
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Normaal gezien zijn dat ongeveer dezelfde prijzen.
Je moet wel nog rekening houden met een korting bij je LBS.
10% mag je zeker al van deze prijzen aftrekken. (die krijg je bij hun trouwens ook)
http://www.janssenfietsplezier.be
Hier geven ze ook prijzen van Trek. Wel enkel van de MTB fietsen en niet van de hybrides maar ik denk als je er een mailtje naar stuurt dat ze u ook wel kunnen helpen.
Je moet wel nog rekening houden met een korting bij je LBS.
10% mag je zeker al van deze prijzen aftrekken. (die krijg je bij hun trouwens ook)
http://www.janssenfietsplezier.be
Hier geven ze ook prijzen van Trek. Wel enkel van de MTB fietsen en niet van de hybrides maar ik denk als je er een mailtje naar stuurt dat ze u ook wel kunnen helpen.
- Wacko007
- Mountainbiker
Elke Trek-dealer heeft wel een bladje met alle prijzen er op staan. De prijzen verschillen lichtjes in België en Nederland. Op een fiets van ongeveer 3600€ kan ik me herinneren dat dit €100 goedkoper is in Nederland. (invoerder van Trek voor de Benelux is in Nederland gevestigd, vandaar waarschijnlijk...)
Greetz,
Julien.
Greetz,
Julien.
- Josy
- Mountainbiker
totale onzin, heeft enkele te maken met verschil in BTW.wacko007 wrote:Elke Trek-dealer heeft wel een bladje met alle prijzen er op staan. De prijzen verschillen lichtjes in België en Nederland. Op een fiets van ongeveer 3600€ kan ik me herinneren dat dit €100 goedkoper is in Nederland. (invoerder van Trek voor de Benelux is in Nederland gevestigd, vandaar waarschijnlijk...)
Belgie 21%
Nederland 19%
Duitsland 6%