Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

tourtje rond het Kasteel van Horst:
20,30 km afgelegd
24,17 km gemiddeld (al moet ik wel toegeven dat de wind het grootste deel van de tijd in mijn voordeel was :p)
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Naar Brugge gereden, goed voor 92 km. Niets speciaals...
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:zeg, der is toch iets da ni klopt hier zene ....

als ik nu de laatste pagina lees, denk ik da de helft van de mannen hier het ni waardig zijn om in categorie "beginners" te zitten. :-D
ik begin me hier nu al stillekesaan te generen om mijn "sportieve" prestatie te melden, want in vergelijking met de anderen ga ik voor gene meet vooruit. #-o

of misschien moet ik het met een korrel(tje) zout nemen :-?
Ellen, om zo lange tochten te maken heb ten eerste veel tijd nodig, niet iedereen heeft dat. Dus maw, niet iedereen zit zonder werk :-?
En het feit dat je al rijdt zegt al genoeg e. Kzal blij zijn als ik mijn pint krijg :lol: :lol: Kunnen we nog verder praten :bounce: :bounce:
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Airdip wrote:tourtje rond het Kasteel van Horst

Waar kunt ge daar rijde toch nix speciaal? :-k
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

bon allé, 't is goed ...
de "gevorderden" mogen gerust hun sportieve activiteit in "Algemeen" zetten zene.

vanmorgen 30 km gedaan, dan supporteren voor Lennik koers, en daarna m'n ketting gekuist... zo'n vettig karwijtje zeg ; is daar nu écht geen simpelere manier voor ? #-o
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Hoe doede het nu dan?
ikke met de fiets
Mountainbiker

mé een borstel over de tandwielen/ketting met wasbenzine.
maar 'k moet misschien is kijken in de "onderhoud" rubriek zeker ?
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Der bestaan inderdaad wel een paar topics over.

Ik heb me ne powerlink aangeschaft, vergemakkelijkt het afhalen van de ketting.

Dus ik haal m'n ketting er af en laat ze gewoon een nachtje liggen in benzine.

maar nu zijn we wel een beetje :off: aant gaan
ikke met de fiets
Mountainbiker

bram DR wrote: Ik heb me ne powerlink aangeschaft, vergemakkelijkt het afhalen van de ketting.
ik ken inderdaad het systeem ... dacht dat het enkel voor koersfiets van toepassing was ... zal dus deze week nog worden aangeschaft =D> =D> =D>
en wa doe je dan met die tandwielen ; wiel eraf halen en kasset uit mekaar halen ofzo ?
die off topic mag wel voor effekes zeker .... :-D
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

bram DR wrote:
Airdip wrote:tourtje rond het Kasteel van Horst

Waar kunt ge daar rijde toch nix speciaal? :-k
ge moet maar eens naar het kasteel van Horst rijden en daar de Horstberg op rijden.. op de top ga je naar links (een veldwegje recht tegenover de asfaltweg die naar rechts gaat)
na die afdaling naar rechts op de T-splitsing en dan volg je dat wegje tot helemaal boven, dan kom je weer op de weg uit.. als je dan terug rijdt naar waar ge waart ingeslagen zult ge als ge u wegske van daarjuist rechts hebt ligge, schuin links een veldwegje zien liggen... niet de meest extreme afdalingen, maar toch plezant om te toen met een XC-fiets :-D
ik hoop dat je er een beetje aan uit kunt.. als er iemand een gps-site heeft waar je kan markeren, dan kan ik u anders de route eens uitstippelen :-)
Post Reply