Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

Lust wrote:
de wes wrote: Hopelijk is er niet te veel schade aan mn fiets. [-o< [-o< [-o<
Wat dacht je hiervan:

Image

Ik ben niet zeker maar dit was mijn derde close encounter met een auto, tot hiertoe wel de ergste. 't Is wel al van aug 2007 geleden, maar het lijkt alsof 't gisteren was.

Ik rij al 8 jaar alle dagen naar 't werk (23 km enkel) en als ik wil kan ik wekelijks indianenverhalen vertellen.

Al mijn zintuigen staan steeds 200% op scherp en toch...

Mijne laatste date met een auto was ook zo iets, was wel ne stalen kader, was beetje geplooid op de plek waar mn been zat... kent al e miljoen keer gezegd, tis veiliger int veld dan op de weg.

Dat zo'n dingen moeten gebeuren...
:evil: :evil: :(
Lust
Mountainbiker

Post by Lust »

Ongelukken zullen altijd blijven gebeuren. We kunnen alleen proberen ze te vermijden door bv voorzichtig te zijn. Zowel op de weg als in 't veld.

Ge moogt nog blij zijn dat ge 't kunt navertellen en ge er niks aan overhoudt.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

in ieder geval, 'k heb vandaag weer twee "moedige vikings" op de baan zien bollen ... chapeau zene. mé zo'n verkeer & zo'n weer u op twee wielen wagen, en dan nogis goe doorcheesen ... =D>
da's dan toch écht omdat ze ni mé den auto kunnen komen zene, anders doededani :-? 'k zou hen tóch aanraden om eens de tests te doen om een rijbewijs te halen ; zó moeilijk is da nu ook weer ni :-D
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

't was vandaag goed te doen op de baan. Vanmorgen enkel de laatste 10 min in de sneeuw, 's avonds zonder problemen thuis geraakt. Moet wel zeggen dat het tegen 18.30h op sommige plaatsen glad begon te worden.
Veiligheidshalve morgen de fiets thuis laten, moest het vannacht vriezen zou het wel eens leuk kunnen worden :wink: .
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

ikke met de fiets wrote: da's dan toch écht omdat ze ni mé den auto kunnen komen zene, anders doededani :-?
Die zijn gewoon hard
Lust
Mountainbiker

Post by Lust »

Sandcrawler wrote: Die zijn gewoon hard
Ge moogt gerust zijn.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

ikke met de fiets wrote:in ieder geval, 'k heb vandaag weer twee "moedige vikings" op de baan zien bollen ... chapeau zene. mé zo'n verkeer & zo'n weer u op twee wielen wagen, en dan nogis goe doorcheesen ... =D>
da's dan toch écht omdat ze ni mé den auto kunnen komen zene, anders doededani :-? 'k zou hen tóch aanraden om eens de tests te doen om een rijbewijs te halen ; zó moeilijk is da nu ook weer ni :-D
Vandaag toch een paar keer geschoven

in het terugkomen van bxl, lekker op de baan gereden en "the finger" aan toeterende auto's gegeven.

Streets
aimé
Mountainbiker

Post by aimé »

Sandcrawler wrote:
ikke met de fiets wrote: da's dan toch écht omdat ze ni mé den auto kunnen komen zene, anders doededani :-?
Die zijn gewoon hard
Just!! Mijnen auto staat lekker warm in de garage, dus kzou zelfs nie moeten krabben ofzo.
Maar hij blijft lekker staan, en binnenkort ga ik hem zelf wegdoen. Nen 2000diesel is mij iets te duur om 1 keer in de maand te gebruiken. Het zal met 1 auto ook wel lukken denk ik
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

aimé wrote:Het zal met 1 auto ook wel lukken denk ik
Nu net één jaar geleden ook m'n 2de wagen afgedankt.
Jaarlijks net geen 3000km was ook wat weinig om'm te houden.(als je dan de rekening maakt wat dat dan per km kost)
't Is best meegevallen hoewel er toch momenten zijn waarop je die extra luxe serieus mist.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

ikke met de fiets wrote:in ieder geval, 'k heb vandaag weer twee "moedige vikings" op de baan zien bollen ... chapeau zene. mé zo'n verkeer & zo'n weer u op twee wielen wagen, en dan nogis goe doorcheesen ... =D>
Ik heb een wagen.
Ik rij liever met de fiets.
Vergis u niet, der zijn weldegelijk nog mensen die "vrijwillig" met de fiets
naar't werk rijden. :lol:
Post Reply