2 coureurs aan de overkant van het kanaal zaten te knikken van, ja das slim e
Eind goed al goed
Post by Sgt.Stedenko »
Post by Schorisse25 »
Post by ikke met de fiets »
no comment.Sgt.Stedenko wrote:Vandaag een goeie 3 uur gaan kajakken. Ben in het water gevallen door 2 boten. Dan viel mijn euro waarom een portefeuille, gsm, mp3 etc etc mee te hebben op het water.
2 coureurs aan de overkant van het kanaal zaten te knikken van, ja das slim e![]()
Eind goed al goed![]()
![]()
Post by Sgt.Stedenko »
ikke met de fiets wrote:no comment.Sgt.Stedenko wrote:Vandaag een goeie 3 uur gaan kajakken. Ben in het water gevallen door 2 boten. Dan viel mijn euro waarom een portefeuille, gsm, mp3 etc etc mee te hebben op het water.
2 coureurs aan de overkant van het kanaal zaten te knikken van, ja das slim e![]()
Eind goed al goed![]()
![]()
Post by Sgt.Stedenko »
Post by ikke met de fiets »
Ik post hier ook mijn prestaties maar dit wil niet zeggen dat ik een beginner ben.ikke met de fiets wrote:zeg, der is toch iets da ni klopt hier zene ....
als ik nu de laatste pagina lees, denk ik da de helft van de mannen hier het ni waardig zijn om in categorie "beginners" te zitten.![]()
ik begin me hier nu al stillekesaan te generen om mijn "sportieve" prestatie te melden, want in vergelijking met de anderen ga ik voor gene meet vooruit.![]()
of misschien moet ik het met een korrel(tje) zout nemen