Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag een goeie 3 uur gaan kajakken. Ben in het water gevallen door 2 boten. Dan viel mijn euro waarom een portefeuille, gsm, mp3 etc etc mee te hebben op het water #-o.
2 coureurs aan de overkant van het kanaal zaten te knikken van, ja das slim e :lol:
Eind goed al goed :bounce: :bounce: :bounce:
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

ff gaan biken aan de kanten van diest een goei 50km gedaan
Schorisse25
Mountainbiker

Post by Schorisse25 »

Klein uurtje gefietst vandaag in Maarkedal, met hier en daar een stevig heuveltje waaronder de eikenberg. Van het aantal kilometers heb ik geen idee omdat ik nog geen computertje heb op de fiets.
Weet enkel dat het deugd heeft gedaan en dat er serieus wat wind was
:-)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Sgt.Stedenko wrote:Vandaag een goeie 3 uur gaan kajakken. Ben in het water gevallen door 2 boten. Dan viel mijn euro waarom een portefeuille, gsm, mp3 etc etc mee te hebben op het water #-o.
2 coureurs aan de overkant van het kanaal zaten te knikken van, ja das slim e :lol:
no comment. :wink:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
Sgt.Stedenko wrote:Vandaag een goeie 3 uur gaan kajakken. Ben in het water gevallen door 2 boten. Dan viel mijn euro waarom een portefeuille, gsm, mp3 etc etc mee te hebben op het water #-o.
no comment. :wink:
:lol: :lol:
Wouter.u
Mountainbiker

Post by Wouter.u »

eergisteren 40 km mtb offroad terril winterslag en teut .
gisteren training gedaan bos en asfalt gemengd 30km gem: 25km/h

vandaag tochtje van 20km gemaakt . Met de viskar :-D
naar de vijver en terug . Goei training met een geladen viskar met materiaal voor 2man en dan een oude herenfiets #-o
samdevos
Mountainbiker

Post by samdevos »

2 keer toer gereden rond de gavers in Harelbeke
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

een goeie 105 km gereden naar zee en dan wat in Eeklo rondgetoerd.
Toen ik vanmorgen vertrok werd ik bijna omver gereden door een madam in haar auto. Heb haar nog zitten waarschuwen dat ik eraan kwam door luid te roepen. Ze reed toch maar rechtsaf, ik bruusk moeten stoppen. Fiets gedraaid en haar achterna gereden. 2 keer hard op haar auto geklopt. Ze knikte van ja :roll:
Dan de reis voortgezet :bounce:

Dit was de eerste (en hopelijk laatste) keer dat ik dit gedaan heb. Heel de tijd met dat incident ingezeten. Ten eerste van haar en ten tweede van mij. Ik klop niet meer op auto's.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

zeg, der is toch iets da ni klopt hier zene ....

als ik nu de laatste pagina lees, denk ik da de helft van de mannen hier het ni waardig zijn om in categorie "beginners" te zitten. :-D
ik begin me hier nu al stillekesaan te generen om mijn "sportieve" prestatie te melden, want in vergelijking met de anderen ga ik voor gene meet vooruit. #-o

of misschien moet ik het met een korrel(tje) zout nemen :-?
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

ikke met de fiets wrote:zeg, der is toch iets da ni klopt hier zene ....

als ik nu de laatste pagina lees, denk ik da de helft van de mannen hier het ni waardig zijn om in categorie "beginners" te zitten. :-D
ik begin me hier nu al stillekesaan te generen om mijn "sportieve" prestatie te melden, want in vergelijking met de anderen ga ik voor gene meet vooruit. #-o

of misschien moet ik het met een korrel(tje) zout nemen :-?
Ik post hier ook mijn prestaties maar dit wil niet zeggen dat ik een beginner ben. :wink: Het zijn misschien niet alleen de beginners die hier posten...

En je moet je echt niet gaan generen want iedereen is nog een beginner geweest! Iedereen is gestart met het rijden van misschien 20km!
Het heeft dan ook geen zin om direct 100km te gaan rijden. Alles op zijn tijd en je komt er ook wel!! Gewoon verder doen gelijk je bezig bent en stilletjes aan opbouwen, zeker niet overhaasten en u gaan doodrijden omdat "X" ook zoveel km doet :-D
Post Reply