Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Chimay heb ik afgezegd. Vandaag de lussen in Wachtebeke gereden. Een totaal van 136 km :bounce: :bounce: :bounce:
Anthro
Mountainbiker

Post by Anthro »

15km waarvan de helft offroad, tging goed vandaag :)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Sgt.Stedenko wrote:Chimay heb ik afgezegd. Vandaag de lussen in Wachtebeke gereden. Een totaal van 136 km :bounce: :bounce: :bounce:
weet gij misschien meer over Lennik volgende week ? ze zijn maar zuinig met de info over het parcours.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
Sgt.Stedenko wrote:Chimay heb ik afgezegd. Vandaag de lussen in Wachtebeke gereden. Een totaal van 136 km :bounce: :bounce: :bounce:
weet gij misschien meer over Lennik volgende week ? ze zijn maar zuinig met de info over het parcours.
Nee, maar wel over die pint da ge me nog moet :bounce: :bounce: :lol: :lol: (o) (o)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Sgt.Stedenko wrote: Nee, maar wel over die pint da ge me nog moet :bounce: :bounce: :lol: :lol: (o) (o)
awel, komde ni af ? 'k heb alleen wa bang voor de hm's ... misschien nog wa trainen :-?
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
Sgt.Stedenko wrote: Nee, maar wel over die pint da ge me nog moet :bounce: :bounce: :lol: :lol: (o) (o)
awel, komde ni af ? 'k heb alleen wa bang voor de hm's ... misschien nog wa trainen :-?
Ok =D>
Geen schrik hebben van hm's, in groep valt dat beter mee dan alleen :wink:
206GTI
Mountainbiker

Post by 206GTI »

hey,ben nieuw hier.
ben zelf een beginnend biker,nader de 30(ben nu 29) en heb zo'n 10 jaar niets van sport meer gedaan.voelde dat er verandering moest komen
ben deze week beginnen rijden.vandaag was m'n vierde dag,heb er 4 dagen van zo'n 40km per dag opzitten.sinds woensdag al 164.6 op de teller.wel alles vlak om in te lopen soms met een redelijk briesje,ik ben van oostende en rij langs de zeedijk en kustbaan en daar is meestal wel een windje.
vandaag:40.03km,AVG 22.8km/h,MAX 31.3km/h.
hartslag MAX 186,AVG 157.
weet zelf niet goed hoe ik dit moet inschatten na 10 jaar niets van sport en roker zijnde?
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

206GTI wrote:hey,ben nieuw hier.
ben zelf een beginnend biker,nader de 30(ben nu 29) en heb zo'n 10 jaar niets van sport meer gedaan.voelde dat er verandering moest komen
ben deze week beginnen rijden.vandaag was m'n vierde dag,heb er 4 dagen van zo'n 40km per dag opzitten.sinds woensdag al 164.6 op de teller.wel alles vlak om in te lopen soms met een redelijk briesje,ik ben van oostende en rij langs de zeedijk en kustbaan en daar is meestal wel een windje.
vandaag:40.03km,AVG 22.8km/h,MAX 31.3km/h.
hartslag MAX 186,AVG 157.
weet zelf niet goed hoe ik dit moet inschatten na 10 jaar niets van sport en roker zijnde?
Als (her)beginner moet je veel trager rijden, je hartslag ligt te hoog. Zak maar naar 110 à 120 avg. Zoek maar eens in de andere rubrieken hoe je trainen moet.
206GTI
Mountainbiker

Post by 206GTI »

hey,bedankt voor de tip en het op weg helpen met een beginner.
maar trager rijden heb je dan niet het gevoel de toerist uit te hangen,het is hier totaal vlak en zo toertjes gaan rijden aan 20km/h ligt mij toch niet zo echt.ik ben iemand die me volledig geeft en dan uitgeput thuis komt,weet niet of ik dezelfde tocht afleg maar dan bv aan 20km/h of ik op dezelfde manier zal thuis komen.maar alvast bedankt en heb je nog tips ik hoor ze graag.
ikke met de fiets
Mountainbiker

206GTI wrote:hey,bedankt voor de tip en het op weg helpen met een beginner.
maar trager rijden heb je dan niet het gevoel de toerist uit te hangen,het is hier totaal vlak en zo toertjes gaan rijden aan 20km/h ligt mij toch niet zo echt.ik ben iemand die me volledig geeft en dan uitgeput thuis komt,weet niet of ik dezelfde tocht afleg maar dan bv aan 20km/h of ik op dezelfde manier zal thuis komen.maar alvast bedankt en heb je nog tips ik hoor ze graag.
my opinion ; als ge zo voort doet, hangt die fiets binnen twee weken terug aan de haak #-o
leer je energie doseren, niet te verbranden ... er zijn nog oneindig veel dagen dat je kan fietsen. :-D
Post Reply