Vr 11/11/2011 Wervik :: 10de Raketmannen toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

Waar kunnen we de foto's die getrokken werden in da café terug vinden?
Hoeveel deelnemers waren er?
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

bijna 1800 hoorde ik....
schwammie
Mountainbiker

Post by schwammie »

Als ik iets mag toevoegen ter verbetering:
het oversteken van de steenwegen - komende vanuit een offroadstrookske - was totaal niet aangekondigd... #-o
Ik zag iemand oversteken die als laatste van een treintje zijn wagonnetje niet wou lossen en die er desnoods zijn leven voor wou geven, I don't get it. [-o<
Het is uiteraard ieders verantwoordelijkheid, maar als organisatie wil je dit niet meemaken.
Voor de rest: =D>
BART J.M.C.
Mountainbiker

Post by BART J.M.C. »

Vandaag gestart aan de voet van de kezelberg 14 km naar Wervik en dan de
de 50 km gereden. T'was een mooie tocht met aangename bevoorradingen.
Beetje herkenbaar want we reden al de Halluin tocht. Af en toe wat baan maar t'is een moeilijke streek mij hoor je niet klagen. En dan dat einde met de doortocht door het café en dan ook nog de aangename après, met die Chouffkesjavascript:emoticon(':evil:') en dan in het halfduister veilig thuis gekomen.
T'was een mooie dag en als het lukt zijn we er de volgende keer weer bij javascript:emoticon(':-)')
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

vandaag, zoals elk jaar, de grootste afstand gereden. Mijn eerste contact met de raketmannen was al super : de man van de fietsstalling herkende me, ik was blijkbaar de enige die me vorig jaar echt had geamuseerd 8)
De inschrijving ging vlot, de rit was goed (al beter gehad de voorbije jaren) en de bevoorradingen 'outstanding'. Douches en afspuitplaatsen dit jaar niet gebruikt. Dus behalve die ene biker die wat teveel testosteron op zijn boterhammetje had gesmeerd en mij moest uitkafferen, had ik een leuke dag! Trouwens, een tandje bijschakelen was dé oplossing voor die driftkikker
Enkele punten van (!) opbouwende (!) kritiek :
- aan 2de bevoorrading kwam je 2 keer, maar op parkoers van 60 km was niet vermeld dat je tweede keer parkoers van 50 moest volgen; ik dacht dat ik was misreden...
- in fietsstalling bij terugkomst (ongeveer 11u45) had man voor mij een ander nummer fiets mee als bonnetje, maar kreeg die mee... hopelijk klopte dit!?
En dan nog een puntje van zuivere kritiek, niet op organisatie maar op een lid van... op het einde een raketman door een rood licht zien rijden, die riep dat we door konden, er kwam geen verkeer : dit kan niet!! :wink:
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Mooi met deze raketmannen top organisatie ervaring zat en ieder jaar wa nieuws zoals in de reactie geschiedenis. Alleen Frankrijk is ook eens wa speciaal maar vond dit jaar wel veel bane in den tocht. Voor de zekerheid zeker want het weer was wel super in vergelijking met vorig jaar. Veel volk veel leute en da vergeet ne mens ook nie zo rap. Tot volgend jaar en dan terug een route in den Vlaamsse. :bounce: :lol: :-D :wink:
tjetten bloelink
Mountainbiker
Location: cube ltd team en ne focus cayo jeannetevelo GRYSPERRE'S on the road

Post by tjetten bloelink »

Filmke grysperre's

We hebben ons gejeund gasten
Elbee
Mountainbiker

Post by Elbee »

Na een jaartje afwezig te zijn op te mtb heb ik nogmaals mijn bike van onder het stof gehaald. 35lm was een mooie inloper en qua organisatie had ik geen betere start kunnen kiezen.

Door een café begot ! Oe zot is da nie :-D
Alles goed verlopen, bedankt Raketten !

Enig idee waar ik de foto's kan vinden ?
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

tjetten bloelink wrote:

Filmke grysperre's

We hebben ons gejeund gasten
De organisatie en nunder ook gejeund zulle, zie mo e ki ier :drunk:

en
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Sloebertje wrote: