heb vandaag na men werk een togtje van 45 km gaan doen ik was aangenaam verast maar wel een paarkeer in de problemen gekomen
olm da het al lang geleden is da ik nog eens buiten heb gefietst en ik was ni echt op de tijd aan het letten maar in de heen weg was er plots 1u30 voor bij en dan moest ik nog terug tot 2 uur fietsen ging maar dan was het echt vechten had ook niet de juiste drank bij voor zoon lange tocht ( voor mij dan toch heel lang) had alleen maar kraantjes water bij .
maar de fiets rijd echt supper.
ja kresj smaken verschillen he.
scott genius 10 hij is klaar
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- steven31
- Mountainbiker
- Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium
ik zal er ff bij zeggen da het al 7 jaar geleden is da ik nog gefietst had dus de condietie voor alleen op kraantjes water te reiden was er ni 100% men krampen in de kuiten bevestigde dit na iets langer dan 2 uur gefietst te hebben. heb dan een paar min gestrecht en dan verder gereden aangezien ik voor het donker thuis moest zijn ( geen verlichting bij) heb ik me er tog ff door gebetenMC Staf wrote:Sjiek AM-machien.. Antwerpen is misschien een beetje plat voor zoiets?
Me 150 mm kunde al nekeer zot doen ze toch..
Kortom: topfiets
Staf
Oja: kraantjeswater is ok hoor voor 45 km; ik heb er de herdermarathon (120 km) op gereden..