Zo 27/02/2011 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Gisteren nog nieuwe remmen op mijn bike gestoken,
en met het gedacht ik zal de blokjes in het aanloopstukje wel kunnen inremmen...niet dus, meteen in de bagger,zowel voor als achter de blokjes er volledig door #-o #-o #-o .
Maar niet tegenstaande dat ik mij vandaag super heb geamuseerd.
Na 60km terug binnen en een lekker frietje gegeten =P~ . En een race truitje gewonnen met de tombola :-D
Dan terug tot aan de auto, begint dat daar toch wel te gieten zeker #-o .

Top toertocht als je het mij vraagt =D>.
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

Samen met skin voor de 70 gegaan en deze dus ook uitgereden.Het was wel zwaarder dan vorig jaar, maar alles met veel fun gereden. Die modderstroken langs die "rooie beek" vond ik super en hoop dat de organisatie "onze lowie" deze er niet uit gaan schrappen de komende jaren. Dit is mtb en heb daardoor vandaag weer veel techniek opgedaan. Voor de rest was alles goe, de tongerlo-stand en afspuitstand waren net afgesloten voor onze neus en omdat de damesdouche gepoetst was, moest ik me begeven naar de herendouche :oops: Maar de frietjes, bepijling en goede bv hebben dit alles ruim goed gemaakt. Mss volgend jaar eens wat vroeger vertrekken vanuit Tongeren. In ieder geval een toffe tt wat goed georganiseerd is en zeker weer tot volgend jaar. :wink:
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ook ik heb me vandaag goed geamuseerd alhoewel die befaamde strook naast dat rode riviertje er toch echt wel over was imo.
Er zaten zo nog een paar stukken in waar ik absoluut niet vooruit geraakte. Ook richting Kattebos op de heide met die striemende tegenwind en ijsregen ging het voor geen meter meer en over de laatste 23km heb ik dan ook nog 1u45 gedaan. #-o
Eigenlijk ging het al niet meer vanaf de 2de bevoorrading (km 47) want ik was totaal verkleumd van de kou maar uiteindelijk de 70km toch volledig uitgereden tegen een erbarmelijk gemiddelde voor jullie van 15,3km/u. :oops:

Niet slecht voor mezelf om nog NOOIT dergelijke lange afstanden gedaan te hebben.

1 ding wel --> NOOIT meer met dit weer of er moet nog 20kg vanaf geraken en de conditie moet pakken beter zijn.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Top organisatie! Om meer dan één reden. Tekenend voor mezelf: ik verkijk me constant op dat witte pijltje met dat rood puntje dat de richting aangeeft. Ik heb het daar niet zo voor. Met het ouder worden neemt het vermogen om contrasten met de omgeving te definiëren wat af. Liever, op het gevaar af van communitaire meterie aan te snijden, die geel/zwaarte van de VWB. Ook bikers (bijna)op pensioen willen op zondag genieten van een lekkere TT zoals vandaag met alles er op en er aan en wat er achter komt. Ook al dreven we bijna de tent uit. Ondanks die witte pijltjes toch maar één keer in de fout gegaan, afgeleid door een vrouwelijke bikester in hetzelfde rood gekleed als op de pijltjes. Jammer van de regen. Hier zal het afnemend aantal Clarissen wel mee te maken hebben zeker. Als dit zo verder gaat is er enkel dit forum nog waar we ons ei kwijt kunnen.
1900 bikers en 170 hm's op de 45, heb ik gehoord.
Opzij
Mountainbiker

Post by Opzij »

Amai zeg
Afstand Dorne naar Wezel is 69 km U hebt een slakkenautotje zeker dit is aan 34.5 km/uur U gaat niet beboet worden voor overdreven snelheid
maar voor te traag als U eventueel op autostrade zou rijden.
Ja en uw kritiek raakt ook langs geen kanten.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Opzij wrote:Amai zeg
Afstand Dorne naar Wezel is 69 km U hebt een slakkenautotje zeker dit is aan 34.5 km/uur U gaat niet beboet worden voor overdreven snelheid
Edlisjas zal heen en terug geteld hebben he... en een uurke rijden zou best wel eens kunnen.
Mol-Wezel ligt nu ook niet dadelijk bij een snelle verbinding he.

en kritiek moet kunnen, niet?
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

budnaked wrote:Heb gekozen voor de beste bike wash allertijden, paar keer soppen in het kanaal en bike was properder dan met de hogedruk 8)
Heb ik ook eens ooit gedaan, een week later kon ik een nieuwe trapas steken :-D
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

kawa wrote:
Opzij wrote:Amai zeg
Edlisjas zal heen en terug geteld hebben he... en een uurke rijden zou best wel eens kunnen.
Mol-Wezel ligt nu ook niet dadelijk bij een snelle verbinding he.

en kritiek moet kunnen, niet?
Inderdaad Kawa, ik ga er niet meer op reageren. Het niveau van sommige reacties is bedroevend laag. Aan de schrijffouten te zien gaat het om pubertjes.
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

lowie wrote:exact weet ik het niet, maar ik dacht dat jullie met zijn 1900 waren, waarvoor al een welgemeende proficiat ! =D>
En zeker met het Nederlandse buiensysteem dat het noordoosten van ons landje geteisterd heeft.
Sorry hiervoor noorderburen, maar jullie hebben ons, aan de accenten die ik tijdens het filmen en fotograferen heb gehoord, aardig gesteund !!
Ziedenou lowie; wij Ollanders zijn nie zo zuinig als jullie wel denken. :lol: :lol: Als we wa weggeven doen we het meteen goed hé! 8) 8) 8) Bedankt voor jullie perfect georganiseerde tocht. Hier en daar een moddestrookske. :wink: :wink: Toch hoop ik volgend jaar te kunnen zeggen dat het erg stoffig was, maar ja, je kunt alles regelen als organisatie maar met de weergoden vallen geen afspraken te maken( lijkt veel op de politiek in onze beider landen) :-D :-D :-D Houdoe!!!!
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Headshot wrote:
Headshot wrote:wat met de regen?
nog berijdbaar?

zomer- of winterfiets? :lol:
duidelijk mudbike

enkel zat ik daar met mijn zomerbike in de bagger #-o
Daar heb ik ook wel spijt van gehad. 2 weken geleden nog nieuwe remblokken gestoken, op ´t einde stond er nog ne mm op.
Post Reply