Moa jongen toch wie zegt er hier dat ik erin geloof??Maak iemand anders belachelijk hé ik vind het een leuk hebbedinges zoals de livestrong armband so ieder zijn mening altijd de mensen uitkafferen F*CK zeg.RigolleM wrote:Sophie17 wrote:Eerst deed Kobe Ilsen u geloven dat het werkte en dan kwamen die surfers het wat belachelijk maken 't was er wa over hun test![]()
Je zou beter binnenkort niet naar de nieuwe Sinterklaas film gaan zien, want je zult waarschijnlijk uw tweede teleurstelling meemaken: Sinterklaas is geen kindervriend, erger nog hij bestaat niet!
Power balance
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
Yalta-cruiser
- Mountainbiker
Als die hoop prullaria je die illusie geeft en je doet injezelf geloven ook al is het dikke zever, dan is dat toch prima ? Missie geslaagd dan toch ?de kunst is, in jezelf te geloven.
En niet in een hoop prularia, die je enkel illusies geven.
Dan zal je merken dat je veel meer kan dan dat je dacht ooit aan te kunnen
Ik draag het ook nog steeds, brengt toffe conversaties teweeg naar de betweters toe die steeds de waarheid in pacht hebben.
Betweter : Hey, jij hebt een powerbalancebandje aan ? Dat werkt niet, het is bewezen.
Powerbalancedrager : Ja, ik weet het. Werkt langs geen kanten, je hebt gelijk.
Einde gesprek. Voila.
Hemd wrote:Als die hoop prullaria je die illusie geeft en je doet injezelf geloven ook al is het dikke zever, dan is dat toch prima ? Missie geslaagd dan toch ?de kunst is, in jezelf te geloven.
En niet in een hoop prularia, die je enkel illusies geven.
Dan zal je merken dat je veel meer kan dan dat je dacht ooit aan te kunnen
Ik draag het ook nog steeds, brengt toffe conversaties teweeg naar de realisten toe die steeds de waarheid in pacht hebben.![]()
Realist: Hey, jij hebt een powerbalancebandje aan ? Dat werkt niet, het is bewezen.
Powerbalancedrager (naïeveling) : Ja, ik weet het. Werkt langs geen kanten, je hebt gelijk.
Einde gesprek. Voila.
Last edited by Vintage on Wed 20 Oct 2010 16:47, edited 1 time in total.