Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
soeterke
Mountainbiker

Post by soeterke »

Met mijn licentie van bij de elites van wielerbondvlaanderen
etienne specialzed
Mountainbiker

Post by etienne specialzed »

Heeft er nog iemand een inschrijving voor de marathon of de de Roc te koop graag een seinje
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

Beste MTB collega's,

omwille van een hardnekkige schouderblessure zijn de inschrijvingen van mijn vrouw te koop. Via de site kan je de inschrijving controleren. Het betreft :
10 Roc Dames
04 Roc Masters (uitverkocht)
02 Rando Subaru Roc

Ze is ingeschreven onder Cauwels Sandra. We zijn rond de Roc een 10-tal dagen terplaatse op camping Les Acacias in Fréjus. Ikzelf rij natuurlijk wel nog :lol: :lol: .
We hebben 90 euro betaald voor dit pakket en zouden graag een stukje gerecupereerd zien van dit inschrijvingsgeld. Elk bod zal in overweging genomen worden. Reacties op wouter.degrave@belgacom.net

Mvg,

Wouter
Foxieke
Mountainbiker

Post by Foxieke »

Hoi ervaren bikers van de roc, hoe zit het eigenlijk met de bevoorradingen op de roc? Kan het vrouwtje ergens de race een aantal keren bekijken?
Ik rij vrijdag de masters en zondag de roc zelf
Dank voor de reacties
Groetjes van een onervaren roc rijder
soeterke
Mountainbiker

Post by soeterke »

Dat is zeker mogelijk, mijn madam ziet mij 5 a 6 keer al is het niet echt simpel, der zijn weinig straten. Dit jaar zou het parcours veranderd zijn dus ben ik nu ook nog in het ongewisse waar het mogelijk zou zijn om te gaan kijken.
XL
Mountainbiker

Post by XL »

Ik ben nog steeds op zoek naar Roc Marathon voor de vrijdag.
alvast bedankt
stuur maar een pb
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

heeft er iemand ervaring met de schwalbe smart sam double defense bij het rijden van de Roc???

ik twijfel tussen deze en de hutchinson python/cobra
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

het begint te korten :bounce: :bounce: :bounce:
ge ziet er naar uit, maar eigenlijk is het ook het einde van het marathonseizoen :(

Image
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

Moet je eigenlijk nog bepaalde documenten thuis ontvangen per post, ter bevestiging van je inschrijving ?
Ik ben wel ingeschreven (gecontroleerd op de site), maar moet ik enkel met identiteitskaart en medisch attest mij ter plaatse aanmelden ?
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

http://www.rocazur.com/inscription-vtt/ ... c-azur.php
Naam ingeven en je krijgt een overzicht van alles waar je voor ingeschreven bent. Als je dan op je startnummer in de kolom dossard klikt kan je een pdf downloaden met een soort van inschrijvingsbewijs van de organisatie. Al denk ik dat je alleen met je medisch attest en identiteitskaart er ook wel aan geraakt hoor
Post Reply