Zouden ze bij de afspuitstanden eens geen plakaatje zetten..

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Van mij gaan jullie geen last hebben...ik rij immers weinig TT's in de winter en spuit mijn fiets altijd thuis zelf af. Das pas een serieuze besparing voor de organisatie! :wink:
Staan aanschuiven is alleen goed om nat(ter) te worden, kou te krijgen en je kas op te vreten!
jrn
Mountainbiker

Post by jrn »

Ik geef je groot gelijk om op deze manier terwerk tegaan, maar bij een toertocht die zeer modderig is en ook niet dicht bij je deur, beschik je dan ook al niet over een fietsrek, moet je dan ook nog ongeveer 70 km terug rijden met een vuile MTB in de wagen, dan is het wel gemakelijk dat je je fiets eventjes van al het overtollige modder kan ontdoen, daarmee wilde ik een oplossing naar de organisatie toe.
jrn
Mountainbiker

Post by jrn »

Trouwens nice bike, ergens uit de Flanders?? ga je zondag naar Ieper of naar De Panne (Enduro Beach Race)
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

jrn wrote:Trouwens nice bike, ergens uit de Flanders?? ga je zondag naar Ieper of naar De Panne (Enduro Beach Race)
Thanks! Ben van Oost-Vlaanderen. Ga morgen wel naar de kust, maar het is voor de voetbal (Koksijde - Eendracht Aalst in 3de klasse). Fistjen bouwen... :bounce:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

vorige zondag nog gemerkt in Roosdaal. Sommigen stonden een kwartier hun fiets tot in detail af te spuiten terwijl er verschillende achter hen vol ergernis stonden te wachten.
Ik erger me er niet echt aan, maar ik heb verschillende mensen achter mij horen commentaar geven :bounce: En als het wat kouder weer is, dan zeker... en vergeet niet dat de meesten er bezweet staan te wachten dus gaat je lichaam ook snel afkoelen en begin je, zoals ik, snel te bibberen :roll:

Btw, je kan je bike daar nooit volledig kuisen. Je hebt er geen borstel of zeemvel. Ik ga er thuis altijd nog eens over met een borstel en zeep en nadien moet je toch nog boenen om alles proper te krijgen en klaar te zetten voor de volgende rit (ketting smeren, schijven ontvetten,...)
jrn
Mountainbiker

Post by jrn »

Ik geef je 100% gelijk
Koksijde zal wel winnen (Ben namelijk van De Panne) :lol:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

jrn wrote:Ik geef je 100% gelijk
Koksijde zal wel winnen (Ben namelijk van De Panne) :lol:
Aiaiaiai...

Getekend,
nen Oiljsteneer ;-)
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

Mister T. wrote:
jakke-pompier wrote:zoals overlaatst op een tt die ik gereden heb, ze hadden daar ook volk aan de hogedruk staan. Had daar ene een freeskop #-o op zijn hogedruk staan.
Heb ik ff netjes bedankt en gezegt dak hem zelf wel afspoot met de tuinslang.
Ik spuit hem liever zelf af
daarom komt dus niemand met zijn fikken aan mijn bike.
ook al TT's meegemaakt waar de pompiers de fiets afspuiten. Met de nodige druk... #-o
brandweer kan de druk regelen ik zelf bij de brandweer van niel
Rikki
Mountainbiker

Post by Rikki »

Wel, ik woon ook op een appartement, als ik een tt gereden heb door de modder dan zal ik mijn fiets proper afspuiten (als er een afspuitstand voorzien is). En voor al diegenen die zitten te zagen dat ze moeten aanschuiven, zo gaat dat nu eenmaal; eerst komt eerst maalt. Ik moet ook aanschuiven, sorry dat ik mijn fietsen goed wil behandelen. Ze worden van de modder ontdaan en voor de fiets in de wagen gaat wordt deze zo goed als droog gewreven. En als ik thuiskom worden de tandwielen en de ketting gesoigneerd.
Waar gaat het naartoe ... binnenkort gaan ze hier nog moeilijk doen dat het telang duurt als er iemand kleingeld aan het zoeken is om gepast te betalen voor zijn rit.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Rikki wrote: Waar gaat het naartoe ... binnenkort gaan ze hier nog moeilijk doen dat het telang duurt als er iemand kleingeld aan het zoeken is om gepast te betalen voor zijn rit.
Haja,das God******me dik klote,overal moeten wachten,en dan nog aan tafel moeten wachten op ne stylo om u papierke in te vullen en daarna weer w8en op de meest technische stukken en aan de verkeerslichten...Dan is w8en aan den afspuitstand er echt wel te veel aan.
Jongens wat zitten jullie hier allemaal te zaniken,als je'm wilt afspuiten schuif je aan en anders doe je't thuis of ge laat uwen hond 'm proper likken of ge sluit uw vrouw/vriendin ermee op in de kelder tot hij proper is.
Post Reply