Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
_alain_ wrote:Brainless & legless: http://c4.pinkbike.com/photo/2225/pbpic2225877.jpg (da groen ventje daarachter toch...)
Eigenlijk feitelijk was de foto bedoeld om het mooi rood/zwart UFO of FOX trui te fotograferen...wat de juffrouw daar deed, is me een raadsel...
Nou ja, ik was er niet
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Ben ook een on-ervaren, met maar enkele maanden op een MTB, maar met 2700 km.Splinter wrote:ik ben een complete noob in het vak...
zijn er mensen uit de buurt met wie ik eens wat ervaring kan opdoen?? Of die het zich niet opjagen aan het gestuntel van een beginneling? Laat maar get weten
Ik woon nie ver van de auto-keuring van As en ga regelmatig alleen of nu met de buurman en met de Bassman de bossen in (Dilsen, Rotem aan den Alro, Opgrimbie, Terril Waterschei)...
Morgen avond als je goesting heb ergens afspreken ???
Ik ben geen snel spurter en moet af en toe eens stoppen om op adem te komen, maar ik heb onlangs nog een marathon kunnen afwerken
ok dat is heel vriendelijk. Ik ga morgen avond eens knallen in de bos in lanklaar (dilserbos) daar langs de boslaan. Moet men eigen grenzen eens leren kennen want heb het gevoel dat ik te vroeg ben afgestapt vorige week. Angelo heb ik ook toegevoegd op msn... En met NEO wil ik ook wel eens afspreken. Kmoet nu nog 1 weekske werken en dan heb ik een maand verlof hahaha... pas van de school af en al verlof... bedrijf gaat een maand dicht.
ik wil wel mee gaan vanavond.Splinter wrote:ok dat is heel vriendelijk. Ik ga morgen avond eens knallen in de bos in lanklaar (dilserbos) daar langs de boslaan. Moet men eigen grenzen eens leren kennen want heb het gevoel dat ik te vroeg ben afgestapt vorige week. Angelo heb ik ook toegevoegd op msn... En met NEO wil ik ook wel eens afspreken. Kmoet nu nog 1 weekske werken en dan heb ik een maand verlof hahaha... pas van de school af en al verlof... bedrijf gaat een maand dicht.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Aan de Litzberg is het "veilig" om ermee te beginnen, geen stele afdaling en zand en plassen....goed om te beginnen.Splinter wrote:ok dat is heel vriendelijk. Ik ga morgen avond eens knallen in de bos in lanklaar (dilserbos) daar langs de boslaan. Moet men eigen grenzen eens leren kennen want heb het gevoel dat ik te vroeg ben afgestapt vorige week. Angelo heb ik ook toegevoegd op msn... En met NEO wil ik ook wel eens afspreken. Kmoet nu nog 1 weekske werken en dan heb ik een maand verlof hahaha... pas van de school af en al verlof... bedrijf gaat een maand dicht.
Dilserbos richting 3paalhoeve heb je daar bovenop een serie "downhill's" in het miniatuur, let daarop, want het is steil en slingeren tussen bomen.