https://autos.lidl-shop.de/
Welke auto , voor naar toertochten rijden ?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- iron gonzo
- Mountainbiker
Post by iron gonzo »
ik heb een pajero sport.
daar kan gemakkelijk de fiets in en koffer dicht.
de drassige weide als parking is ook geen probleem, dat ploetert overal doorheen
daar kan gemakkelijk de fiets in en koffer dicht.
de drassige weide als parking is ook geen probleem, dat ploetert overal doorheen
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
dit is mijn wagen toyota corolla verso 2.2 d4d

En de fiets kan er in op mijn zelfgemaakte fietsdrager. Moet het zadel wel eruit doen staat juist 1.5cm te hoog.Maar ja das ook het werk niet
Niet letten op het tafel laken onder de fiets, heb ik meegepikt bij mijn grootmoeder en doet zijn werk hier goed.

En de fiets kan er in op mijn zelfgemaakte fietsdrager. Moet het zadel wel eruit doen staat juist 1.5cm te hoog.Maar ja das ook het werk niet
Niet letten op het tafel laken onder de fiets, heb ik meegepikt bij mijn grootmoeder en doet zijn werk hier goed.

Ik wacht vol ongeduld op mijne Citroën C5 Tourer ... nog een maandje of 3,5
Voordeel: ik kan hem er helemaal in kwijt zonder te demonteren... Wou eerst de sedan, maar aangezien we begin december ons eerste kindje verwachten
, kunnen we alle babyspullen makkelijker kwijt.
En: sedan + wegklapbare trekhaak is duurder dan de Tourer.
Voordeel: ik kan hem er helemaal in kwijt zonder te demonteren... Wou eerst de sedan, maar aangezien we begin december ons eerste kindje verwachten
En: sedan + wegklapbare trekhaak is duurder dan de Tourer.