16/03/08 HEESTERT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

aan eenieder wie het aanbelangt:
the grandmaster komt morgen naar heestert.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

herder pollie wrote:kadeetje,kadeetje!!!!!!
wat hebben julie uitgestoken met die burgemeester van mont de l'enclus
geen enkele mountainbike tocht mag voorlopig niet meer passeren op waals grondgebied aldaar
we hebben geprobeert te gaan praten met hem maar hij scheurde weg met zijn bolide "op z'n prins laurants"
dus waren wij genoodzaakt een kleine aanpassing te doen en niet op waals grondgebied te rijden
maw de tocht is ongeveer 3 km korter dan voorzien

blijkbaar is er een groot probleem onstaan op de sinterklaastocht in avelgem
misschien kunnen we eens samen aan tafel gaan zitten met de organisatoren van avelgem(kadeetje),amougie(archie bunker)en anderen
om een oplossing te zoeken voor dit probleem
Dus als ik het goed begrijp hebben jullie dan geen aanvraag gedaan in Montdelenclus en andere gemeenten en gewoon wat pijlkes gehangen in de hoop van ...goe bezig , alvast bedankt voor de goede reclame. :evil: :evil: :evil: Ik denk dat ge geluk hebt dat ze in Kluisbergen zelf jullie de toegang niet ontzeggen.
Zeker als je hier een beetje het forum volgt. Er komen nog organisaties na jullie die wel alle moeite doen. Ik vind dit tamelijk straf .
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

wij hebben wel alles aangevraagd aan alle gemeentes
en aan bos en groen en van iedereen toestemming gekregen
enkel die pipo uit mont de l 'enclus weigert omdat er in het verleden daar iets gebeurd is
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

Als ik mijn mening mag zeggen,
diene "burgenmeester" wil langs geen kanten dat wij op "zijn" grondgebied komen fietsen om het groene van de gemeente te bewaren maar keurt wel bouwvergunningen goed die midden in den bos liggen weeral een staaltje van corruptie, niet??

en ivm de tocht in heestert goede tocht blij dat het had geregent anders was hij volgens mij net niet lastig genoeg en zou er iets teveel asvalt geweest zijn.
Dus nu was het een perfecte tocht, had iets meer klimmen verwacht en ik heb zo wat cartouches overgehouden die ik goed kon gebruiken op het einde (laatste 15km) , ik iedereen zo in de vernieling gereden op die manier. Na lange tijd speel ik terug mee.
Signer
Mountainbiker

pech

Post by Signer »

Dan sta ik al eens op om 6u00 om op een deftig uur te vertrekken en lap. :cry: :cry:
Juist na splitsing 50/60 gevallen tijdens het indraaien en ketting in 3 stukken.
Met maar 1 powerlinkje in mijn camelbag,was dit niet te herstellen!!! :evil: :evil:
Toch als magere troost een 28 km kunnen genieten van een modderbadje.

Grtz en snif,snif :cry: :cry:

Ps thx aan de depannage om me op te pikken
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

samen met Voltman dit tochtje gereden en het was plezant! De meteo-gasten hadden (weer) ongelijk en het was een gezellig weertje om in te rijden!
Slechts de 30 gedaan wegens omstandigheden en misschien een klein beetje op onze honger gezeten wat klimmetjes en technische stukjes betreft maar ja, tkan nie altijd kermisse zijn é :wink:
Wel nog nooit meegemaakt dat er een paar geiten en een pony op het parcours voorkwamen... #-o (heb er een foto'ke van genomen, die zal Voltman dan op onze site plaatsen)
o ja, een RR achteraan was niet zo'n denderend goede keuze want na een nacht regenval was het bij momenten wel wat slalommen en 'slèern'... :roll:
Heb gehoord dat Gella Vande Caveye er ook was!? Dzju, kzou haar graag eens gezien hebben, gisteren per toeval Van Petegem =P~ gezien op een trainingsritje, mocht ik vandaag nog Gella gezien hebben....! (o)
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ten eerste jodalaietie bij ons is ook alles aangevraagd :evil: , we kunnen u bewijzen hoeveel papierkes we hebben van een aanvraag alles was GOEDGEKEURD :wink: . Voor vandaag was blijkbaar ook alles aangevraagd, voor amper 3km op de waalse grond . Het heeft nie mogen zijn :evil: , De burgemeester is namelijk bang van modder voor zijn deur #-o . Je kunt nie verlangen da een organisatie vanaf het eerst uur gaat afspuiten [-X [-X , We hadden de pech van weersomstandigheden #-o . Maar moet zeggen da we daarna alle wegen proper gemaakt hebben en een firma ingeschakeld hebben zoals alle jaren =D> =D> =D> . Vandaag tegen pollie gesproken en we gaan aan alle organisaties vragen om meetegaan [-o< [-o< . De rit vandaag vond ik goed voorberading , SEINGEVERS,afspuitinstalatie , en gratis fietsbewaking dikke groetjes kadeetje wa moet ge nog meer hebben =D> =D> =D>
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

Deze morgen gestart voor de 50km :lol: prachtige tocht =D> enkele pittige beklimmingen :oops: goede bevoorradingen =D> goede bepijling =D> er waren zelfs seingevers =D> =D> kortom deze tocht was af =D>

bedankt en tot de volgende =D>
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

clubboys wrote:Deze morgen gestart voor de 50km :lol: prachtige tocht =D> enkele pittige beklimmingen :oops: goede bevoorradingen =D> goede bepijling =D> er waren zelfs seingevers =D> =D> kortom deze tocht was af =D>

Doe uw handen geen pijn é " =D> "
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

Cristalix wrote:
clubboys wrote:Deze morgen gestart voor de 50km :lol: prachtige tocht =D> enkele pittige beklimmingen :oops: goede bevoorradingen =D> goede bepijling =D> er waren zelfs seingevers =D> =D> kortom deze tocht was af =D>

Doe uw handen geen pijn é " =D> "
Ze staan al blauw van te klappen :oops:
Post Reply