Epic S-Works: Project SL: 8,5 kg

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Snijdie
Mountainbiker

Post by Snijdie »

Ik voorzie een groupbuy Red derailleurs van dit forum :drunk:. Succes met monteren!

En laat alsjeblieft ter zijner tijd een reactie achter of het lekker werkt [-o<.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

TachieMan wrote:Wacht maar tot je de Marta SL 2009 onder ogen krijgt.
Ik verzeker je dat je eender welke remmen die er op staan vervangen zullen worden door de Marta.

Wat dacht je van rood-wit-zwarte remmen in een erg knap design?
Wait and see.... Marta SL 2009 it will be :wink:
iemand een voorproefje hiervan ?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Njah, dat wil ik eigenlijk ook wel weten..
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

Image

Zouden 299 gr wegen.

:-D
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Ik heb even de Spaanse tekst online vertaald - geen moeite gedaan om vertaal / schrijffouten te corrigeren :wink:

Certainly already you will have guessed that the lightness search has been immediate goal for the development of these new brakes; not you equivocations, the first data “in the forehead” are exceptional 299 g. declared with disc of 160 mm Also you will have guessed that enters the materials must of have incorporated magnesium, and thus is: the new clamp, with two faced pistons, is of forged magnesium, and is construída in a piece (other models face and screw two halves) for favo
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

appleduc wrote: Zouden 299 gr wegen...
... en pokke-lelijk zijn. Gatverdamme wat een kleurboekgedrocht :roll:
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

De fiets is zo goed als klaar; de powercordz zitten erop samen met rode nokons. De SRAM Red achterderr. die......dat vertel ik straks.

De B-T-P klem is echt een mislukking/miskoop, bij het nog maar monteren hoorde ik al een kraak, toen het moest aangespannen worden werd het nog erger en het was zoals gedacht: gebroken. Ik kan me niet voorstellen dat zo een klem stevig genoeg is om op een vlotte manier te schakelen. Ander klemmetje gebruikt (iets zwaarder: 19gr).

De schmolke zadelpen moet worden teruggestuurd, ze is te kort daar waar de vesteviging is, mijn schuld maar het zou in orde komen en men zou me een andere maken =D> Momenteel zit een Tune in.

De remklauwen zijn echter nog niet binnen en momenteel twijfel ik dus om dan maar de standaard Marta SL klauw erop te steken in het zwart en niet in het rood (vrees beetje voor overdaad van kleurenspel).

Ok, de SRAM Red nu; achterderr......WERKT! Voorlopig op een XTR 11-32, weliswaar niet tot op de 32ste afgesteld omdat er volgende week dan de Dura-Ace 12-27 op komt.
De voorderr van SRAM Red dan; momenteel vind ik het minder vlot schakelen naar van middenblad naar buitenblad. De veer gaat blijkbaar net niet ver genoeg, dit wordt nog bekeken en eventueel aangepast en/of vervangen.

Net kort een ritje gemaakt (met bijna geen remmen

:oops: )

Rijdt super, positie nog een beetje zoeken en dan hoop ik volgende week een eerste 3h + rit te maken.

Veel bikeplezier dit weekend!
RvBerkel
Mountainbiker

Post by RvBerkel »

is Shimano - FD-7800 Dura Ace niks voor je heb zelf ook en werkt super weegt met alu boutjes en beetje tune zo dat hij 73mm tripel crank aan kan zit hij op 70gr

maar werkt X.o gripsshifters nu met je sram red achter der ?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Zouden 299 gr wegen
Njah, wrsch 320 maar met 299 kunnen we zeggen 'onder 300!'
bah..
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

@ Hubertje: "Bah..": heb je ze al geproefd en zijn ze niet lekker misschien?
Post Reply