Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Sven Nys
105
49%
Bart Wellens
40
19%
Erwin Vervecken
2
1%
Enrico Franzoi
4
2%
Lars Boom
41
19%
Zdenek Stybar
5
2%
Francis Mourey
10
5%
Sven Vanthourenhout
3
1%
Klaas Vantorhout
1
0%
Andere...
5
2%

Total votes: 216

Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik heb juist in de krant gelezen dat hij niets heeft. Hij heeft geen breuken of niets. Hij zei tegen de hulpverleners dat hij niets mankeerde maar ze verstonden hem niet. Dus hebben ze hem op een brancard gelegd en een nek band omgedaan en van het veld gedragen. Hij heeft ze maar laten doen dan want het WK was toch over en uit.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Als Mourey en wellens niet op hun "bakkes" gegaan waren zou de finale er toch lichtjes anders kunnen uitgezien hebben. 2 sterke renners die mischien wel moeite zouden gedaan hebben om naar Boom te rijden.
Dat wellens niet goed zou geweest zijn is dikke zever, door die 2 wissels is hij 2x moeten terugkeren naar de kopgroep en of ge daar nu 5 of 10 hangt, da maakt het verschil nie zenne, ze wisten allemaal goe genoeg waar het verschil zou gemaakt worden en wanneer.
Nys een landverader noemen is ook een klein beetje belachelijk. Ik zou eens willen zien wat ge zelf zou doen als ge in zijn schoenen staat.
En Boom, tja die heeft verdiend gewonnen, ik denk niet dat er iemand iets aan kon doen hoewel we dat nooit zullen weten na die val :-)
Jietse
Mountainbiker

Post by Jietse »

Iets in mij zegt toch dat Nys (als geboren winnaar) liever de wereldtitel heeft, dan het extra Rabobankgeld dat gesugereerd wordt.

Ik denk dus eerder dat het een kwestie van 'niet kunnen' was op dat moment.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Putteke wrote:Ik heb juist in de krant gelezen dat hij niets heeft. Hij heeft geen breuken of niets. Hij zei tegen de hulpverleners dat hij niets mankeerde maar ze verstonden hem niet. Dus hebben ze hem op een brancard gelegd en een nek band omgedaan en van het veld gedragen. Hij heeft ze maar laten doen dan want het WK was toch over en uit.
Ja idd, kheb et ook gehoord deze namiddag! Vreemde vogel die Mourey, maar o zo sterk als hij kan pieken! En wees gerust hij stond zeker op het podium zonder die val! Maar na Igorre (pech met de fiets), Liévin (valpartij) is dus ook het WK voor hem een pechdag geworden.... jammer :-?
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

Hopelijk bekijkt mr.Nys eens op zijn gemak het ganse WK terug op zijne TV.Dan kan hij zien hoe bij elke demarage van boom hij netjes bleef zitten terwijl als hij ging de eerste die op z'n wiel sprong mr.Boom was.
Op wk's heeft hij gewoon geen kl**ten aan zijn lijf.
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Mijne favoriet is gewonnen! :drunk: =D>
Maar ja nu stopt hij waarschijnlijk in het veld, dus veel last zullen ze er niet meer van hebben...
Jietse
Mountainbiker

Post by Jietse »

Genius wrote:Mijne favoriet is gewonnen! :drunk: =D>
Maar ja nu stopt hij waarschijnlijk in het veld, dus veel last zullen ze er niet meer van hebben...
Integendeel, hij doet nog ongeveer 3 jaar door.
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

alexi wrote:Hopelijk bekijkt mr.Nys eens op zijn gemak het ganse WK terug op zijne TV.Dan kan hij zien hoe bij elke demarage van boom hij netjes bleef zitten terwijl als hij ging de eerste die op z'n wiel sprong mr.Boom was.
Op wk's heeft hij gewoon geen kl**ten aan zijn lijf.
Heb je nys constant zien omkijken.
Dit valt wel een beetje te hard op !!
Dit heb ik ook horen vliegen Boom moest winnen van Rabobank !!
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Het is weer van dat: de Nys-haters zien het weer totaal anders dan de Nys-lovers... Het gevolg: nodeloze discussies.
In Treviso godzijdank toch kunnen vaststellen dat er ook nog objectieve supporters zijn! =D>
Post Reply