Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Ik heb juist in de krant gelezen dat hij niets heeft. Hij heeft geen breuken of niets. Hij zei tegen de hulpverleners dat hij niets mankeerde maar ze verstonden hem niet. Dus hebben ze hem op een brancard gelegd en een nek band omgedaan en van het veld gedragen. Hij heeft ze maar laten doen dan want het WK was toch over en uit.
Als Mourey en wellens niet op hun "bakkes" gegaan waren zou de finale er toch lichtjes anders kunnen uitgezien hebben. 2 sterke renners die mischien wel moeite zouden gedaan hebben om naar Boom te rijden.
Dat wellens niet goed zou geweest zijn is dikke zever, door die 2 wissels is hij 2x moeten terugkeren naar de kopgroep en of ge daar nu 5 of 10 hangt, da maakt het verschil nie zenne, ze wisten allemaal goe genoeg waar het verschil zou gemaakt worden en wanneer.
Nys een landverader noemen is ook een klein beetje belachelijk. Ik zou eens willen zien wat ge zelf zou doen als ge in zijn schoenen staat.
En Boom, tja die heeft verdiend gewonnen, ik denk niet dat er iemand iets aan kon doen hoewel we dat nooit zullen weten na die val
Dat wellens niet goed zou geweest zijn is dikke zever, door die 2 wissels is hij 2x moeten terugkeren naar de kopgroep en of ge daar nu 5 of 10 hangt, da maakt het verschil nie zenne, ze wisten allemaal goe genoeg waar het verschil zou gemaakt worden en wanneer.
Nys een landverader noemen is ook een klein beetje belachelijk. Ik zou eens willen zien wat ge zelf zou doen als ge in zijn schoenen staat.
En Boom, tja die heeft verdiend gewonnen, ik denk niet dat er iemand iets aan kon doen hoewel we dat nooit zullen weten na die val
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Ja idd, kheb et ook gehoord deze namiddag! Vreemde vogel die Mourey, maar o zo sterk als hij kan pieken! En wees gerust hij stond zeker op het podium zonder die val! Maar na Igorre (pech met de fiets), Liévin (valpartij) is dus ook het WK voor hem een pechdag geworden.... jammerPutteke wrote:Ik heb juist in de krant gelezen dat hij niets heeft. Hij heeft geen breuken of niets. Hij zei tegen de hulpverleners dat hij niets mankeerde maar ze verstonden hem niet. Dus hebben ze hem op een brancard gelegd en een nek band omgedaan en van het veld gedragen. Hij heeft ze maar laten doen dan want het WK was toch over en uit.
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Heb je nys constant zien omkijken.alexi wrote:Hopelijk bekijkt mr.Nys eens op zijn gemak het ganse WK terug op zijne TV.Dan kan hij zien hoe bij elke demarage van boom hij netjes bleef zitten terwijl als hij ging de eerste die op z'n wiel sprong mr.Boom was.
Op wk's heeft hij gewoon geen kl**ten aan zijn lijf.
Dit valt wel een beetje te hard op !!
Dit heb ik ook horen vliegen Boom moest winnen van Rabobank !!