23/12/07 Asse (vlaams-brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

beireke wrote:Nee ik stond in sint-gillis te wachten om half 9 dus ik was het niet... Heb er wel verschillende met den bike op den oto zien voorbij rijden want mijne maat was weer te laat :-? Nu wast maar een kwartier dus tviel mee :lol:
Waar rijde dit weekend btw?
Sebiet,wingene héél schoon wel plat das door de bossen van vlaanderen. Zaterdag leupegem oudenaarde en zondag sinaai of boutersem :wink:
Kalender zit goed vol voor eind van het jaar #-o
stieve
Mountainbiker

Foto's TT zijn te bekijken !

Post by stieve »

Je vindt de foto's, waarvoor dank aan den Tom, via volgende link http://www.hopduvels.be/toertocht.html

Greets,
Steven
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Jaja, in Asse was het weer dik in orde. Vond vooral de aangelegde ijspistes op de wegen knap gedaan. Ijsbiken :evil: Chapeau aan de organisatie.

Mojo
Treksken
Mountainbiker

Re: Foto's TT zijn te bekijken !

Post by Treksken »

stieve wrote:Je vindt de foto's, waarvoor dank aan den Tom, via volgende link http://www.hopduvels.be/toertocht.html

Greets,
Steven
Merciekes Stieve,en Tom :-D We staan er op en zijn content e :drunk:
beireke
Mountainbiker

Post by beireke »

laagvlieger wrote:
beireke wrote:Nee ik stond in sint-gillis te wachten om half 9 dus ik was het niet... Heb er wel verschillende met den bike op den oto zien voorbij rijden want mijne maat was weer te laat :-? Nu wast maar een kwartier dus tviel mee :lol:
Sebiet,wingene héél schoon wel plat das door de bossen van vlaanderen. Zaterdag leupegem oudenaarde en zondag sinaai of boutersem :wink:
Bij mij zal het morgen wat trainen zijn en zondag sinaai. Is boutersem goe want ik twijfel nog omdak sinaai al gedaan heb.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Das ook ne gok, weet niet of k naar daar ga missch neem ik zondag een rustdag. Maar als je de streek beetje kent rond leuven zo dit wel is ne mooien tt kunnen zijn. lichtgolvend =D>
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

beireke wrote:
laagvlieger wrote:
Bij mij zal het morgen wat trainen zijn en zondag sinaai. Is boutersem goe want ik twijfel nog omdak sinaai al gedaan heb.
boutersem is wel de moeite met enkele singletracks en klimmetjes voor zover ik het mij herinner(al 3 jaar geleden dat ik er nog bolde)
beireke
Mountainbiker

Post by beireke »

de ware wrote:
beireke wrote:
laagvlieger wrote: Sebiet,wingene héél schoon wel plat das door de bossen van vlaanderen. Zaterdag leupegem oudenaarde en zondag sinaai of boutersem :wink:
boutersem is wel de moeite met enkele singletracks en klimmetjes voor zover ik het mij herinner(al 3 jaar geleden dat ik er nog bolde)
Thx ware... morgen route lokeren is verkennen en zondag weet ik nog steeds niet
Jeec426
Mountainbiker

Post by Jeec426 »

't was echt ne fermen toer. Super mannen

Alleen da sommigen inderdaad iets te voorzichtig waren. 't is soms gemakkelijker van ergens over te vliegen dan te remmen want dan volgde ieder spoorke.

Ma alle zonder brokken thuisgekomen en 't is al anders geweest :-D
Post Reply