15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ zanneis
ge zijt ne toffen zulle, 2°C voorspellen ze :evil:
Als ge niet fraai zijt zet ik uwe vaart droog en uw parcour onder water #-o

@ gigi
We gaan elkaar nog ne keer moeten treffen in de spinning é.
Dan kunnen we het zoap uit onze pattaten rijden en een leffe in onze kas gieten.
Frank A.
Mountainbiker

Post by Frank A. »

De Krierecrossers zullen er vanzelfsprekend ook bij zijn,bij de gebuurs :wink: .
En voor het eerst in jaren geven ze goed weer =D> .
We hopen met minstens 30 man (en vrouwen) aan de start te komen. [-o<
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

@slijkcrosserke

mag in de spinning zijn, mag ergens te velde zijn ook...

Gazze geven, mekaar duvelen , maar met respekt en dan napalaveren
bij een blonde kuppe bier...
Meer moe da nie zijn ééé
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

nog drie dagen =D> =D> , gisteren goe ziek geweest geen oog dicht gedaan ,kheb meer opgelopen naar wc dan wa anders :cry: , koud warm was allemaal da had , maar na een paar pillekes tip top ok ga op mijn tanden bijten en nie pleuien [-X [-X , kga zorgen da ker bij ben zeker weten liever piepedood dan toegeven [-o< [-o<
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Minder goed nieuws hier vanuit het kamp van veeteeteetje. :cry: :cry:

Ik zal in de voormiddag de start van het forumbikerskoerske en de verjaardag van de fast voor 99% zeker niet halen. :-? :-? Vrouwke moet vrijdag een operatie aan de knie ondergaan en ik zal haar een beetje moeten soigneren.Alsook de kids die zaterdagvoormiddag hun vrijetijdsbesteding hebben.Maar,......dit betekent niet dat ik Moen aan mijn neus zie voorbijgaan.Voor de namiddag is er wel een oplossing in de vorm van veeteemeemeetje die voor het vrouwke en de kids zal zorgen.In de voormiddag is het voorlopig onmogelijk.We proberen nog te zoeken naar een oplossing om er alsnog bij te zijn.We hebben nog altijd dat ene procentje,hé. :-)

Voorlopig sta ik dus op de startrij in de namiddag.(Net als pepeetje)
Het nadeel bij hem is wel dat hij vroeg moet thuis,maar we zullen zeker de tt rijden.(Al is het in de corbilliard :lol: :lol: )
De start staat nu gepland voor 13u30-13u45.

De fast zal content zijn,want dat is weer één meer waar hij geen rekening moet meehouden. :P

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Zopas Frank nog gezien op den "televies" en het wordt de mooiste dag zaterdag (Van -2 tot +2°) het een mooi winterzonnetje.
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

veeteeteetje wrote:Minder goed nieuws hier vanuit het kamp van veeteeteetje. :cry: :cry:

Ik zal in de voormiddag de start van het forumbikerskoerske en de verjaardag van de fast voor 99% zeker niet halen. :-? :-? Vrouwke moet vrijdag een operatie aan de knie ondergaan en ik zal haar een beetje moeten soigneren.Alsook de kids die zaterdagvoormiddag hun vrijetijdsbesteding hebben.Maar,......dit betekent niet dat ik Moen aan mijn neus zie voorbijgaan.Voor de namiddag is er wel een oplossing in de vorm van veeteemeemeetje die voor het vrouwke en de kids zal zorgen.In de voormiddag is het voorlopig onmogelijk.We proberen nog te zoeken naar een oplossing om er alsnog bij te zijn.We hebben nog altijd dat ene procentje,hé. :-)

Het nadeel bij hem is wel dat hij vroeg moet thuis,maar we zullen zeker de tt rijden.(Al is het in de corbilliard :lol: :lol: )

De fast zal content zijn,want dat is weer één meer waar hij geen rekening moet meehouden. :P

Zopas Frank nog gezien op den "televies" en het wordt de mooiste dag zaterdag (Van -2 tot +2°) het een mooi winterzonnetje.
Alles doen om toch naar moen af te zakken chapeau man dat zegt alleen maar dat je mtber bent in hart en nieren =D> =D> =D>
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

kommil foo wrote:
veeteeteetje wrote:Minder goed nieuws hier vanuit het kamp van veeteeteetje. :cry: :cry:

Alles doen om toch naar moen af te zakken chapeau man dat zegt alleen maar dat je mtber bent in hart en nieren =D> =D> =D>
Denk dat niemand daar aan twijfelt :wink: .

Jaja en het weer ziet er echt goed uit als de voorspellingen zo blijven ! =D>

Voor diegene die nog twijfelen !? Niet doen , kom gewoon naar Moen !

Groeten

Moonie
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

Beste vrienden steenbakkers Cloclo komt ook zekers af,het weer mag doen wat het wilt!Het mag regenen dat 't sop in min skoen staat,'t mag vriezen dan min anden an minne gidon plakken,'t mag stormen dak van minne vélo waaie,'t mag sneewn en ogeln dak geen and vo min ogen zie,'t kan mie nie skiln!Moen is nie te doen,Moen moe je doen!
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Yow gasten,

Hier ben ik even met wat 'verkeersinfo' :oops:

Sinds enige tijd is er op de weg tussen Zwevegem en Moen ( Keiberg ) een snelheidsbeperking geldende van 70Km/u en onze beste vrienden staan er zeeeeeeeeeer regelmatig te flitsen, ook tijdens het weekend !
Dus een gewaarschuwd biker is er ... waard #-o

Voor de bikers die vanuit Oudenaarde komen staat alles aangegeven vanaf Avelgem, voor diegenen die van Kortrijk komen of van de autosnelweg ( afrit Zwevegem ) staat alles aangegeven vanaf 'Cowboy Henk' :wink:

Parkeerplaats in Moen kan je vinden aan het sportcentrum, aan de kerk, en aan de scholen.
Om de doorgang van het verkeer niet te veel te hinderen [-o< is er een parkeerbeperking in de direkte omgeving van de TAP, gezien deze pal in het centrum ligt :oops:

Voila, dat was het dan, morgen ben ik er weer met meer parcoursinfo !

Gr,
Casper :lol:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Vergeten in vorige post :oops:

@ de jarigen : we hebben 2 extra vaatjes Leffe en 1 extra vaatje Jup besteld, zou dat voldoen?????????????

Gr,
Casper :lol:
Post Reply