sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

newbiker wrote:
Antonio's pizza wrote:Ik vind dat Nyske een vuile hollander is en ze die levenslang moesten bannen van alle WK's en wereldbekerwedstrijden, althans voor de belgische ploeg. "Belgische ploeg? Ik doe niets meer voor de belgische ploeg" zei hij na zijn schitterende verlies in de WB een aantal jaren terug. En over zijn prestaties voor de Nederlandse ploeg tijdens het WK in St Michielsgestel hebben we het ook nog niet gehad. Nyske = verrader. :roll:
oh jij vindt dat hij Mario Declerck in en zetel naar de sprint had moeten brengen? Diezelfde Declerck die in Tsjechie Vervecken ging halen?

Declerck reed voor een andere ploeg dan vervecken
zolang er geen buitenlander met de prijs gaat lopen.is het goed
of denk dat het ploegenspel niet telt op een WK of een BK ](*,) ](*,)
het is niet dat ze allemaal dezelfde truikes van belgie hebben
dat ze dikke vriendjes zijn en elkaar de overwinning gunnen.
Waarom denk je dat heel fidea tegen nys rijd en om de beurt aanvalt gewoon voor nys moe te maken. dus nys valt meestal eerst aan of houd het tempo zo hoog dat niemand kan terugkomen uit de achtergrond.

ps : Ik ben geen hevige supporter van nys die naar elke veldcross gaat
en daar ga roepen naar andere deelnemers ( zoals zijn moeke of was het zijn zuster, een klein dikke met zwart haar ) heb die ook eens op zijn plaats gezet vorig jaar in langdorp ( mtb ) nys is wel gewonnen toen :evil:
ik zie alle koersen graag maar liefst mtb ben supporter van boem boem brems. :-D :-D

quote]
Last edited by bert bibber on Tue 06 Nov 2007 13:43, edited 2 times in total.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Waarom denk je dat heel fidea tegen nys rijd en om de beurt aanvalt gewoon voor nys moe te maken. dus nys valt meestal eerst aan of houd het tempo zo hoog dat niemand kan terugkomen uit de achtergrond.
En dan rijst de vraag van 1 miljoen:
Is Nys ZO goed, of zijn die van Fidea ZO slecht?

als je met een gans team 1 man niet kapot krijgt,
dan scheelt er iets...

Ik ben fan de sport, niet van een persoon.
Voor mijn part komt de winnaar uit Timboektoe,
als er maar strijd is geweest.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

_alain_ wrote:
En dan rijst de vraag van 1 miljoen:
Is Nys ZO goed, of zijn die van Fidea ZO slecht?

als je met een gans team 1 man niet kapot krijgt,
dan scheelt er iets...

Ik ben fan de sport, niet van een persoon.
Voor mijn part komt de winnaar uit Timboektoe,
als er maar strijd is geweest.
Nys is gewoon heel goed en fidea gebruikt gewoon de verkeerde tactiek volgens mij.Als jongens zoals stybar en vantornout alleen bij Nys rijden mogen ze precies niet doorrijden en blijven ze in het wiel hangen van nys in de hoop dat wellens kan terug komen.En nys ja, dieje speelt gewoon met de pedalen.Als ge dieje live aan het werk ziet da is precies dat dieje in boter trapt.Ik ga regelmatig zien naar de cross en supporter dan voor Nys maar ik moedig ook andere renners aan zoals boom,albert,groenendaal,franzoi,enz ...
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

newbiker wrote:
Antonio's pizza wrote:Ik vind dat Nyske een vuile hollander is en ze die levenslang moesten bannen van alle WK's en wereldbekerwedstrijden, althans voor de belgische ploeg. "Belgische ploeg? Ik doe niets meer voor de belgische ploeg" zei hij na zijn schitterende verlies in de WB een aantal jaren terug. En over zijn prestaties voor de Nederlandse ploeg tijdens het WK in St Michielsgestel hebben we het ook nog niet gehad. Nyske = verrader. :roll:
oh jij vindt dat hij Mario Declerck in en zetel naar de sprint had moeten brengen? Diezelfde Declerck die in Tsjechie Vervecken ging halen?

's Anderendaags sprak ik erover met een gast die internationaal loper (zelfs wereldkampioen geweest) was in de jaren 80 en die zei letterlijk:"Zo'n trui geef je niet weg"

Denk dat die mannen allemaal lijden aan (gezonde of niet gezonde vorm van) egoisme...
Inderdaad, een WK trui geef je niet weg, zeker niet aan iemand van een andere nationaliteit. :roll:
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Antonio's pizza wrote:Inderdaad, een WK trui geef je niet weg, zeker niet aan iemand van een andere nationaliteit. :roll:
We zullen op het komende WK is zien of de Fidea's het gat op Stybar gaan dichtrijden als die toevallig alleen weg is :wink: .
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Rikske wrote:
Antonio's pizza wrote:Inderdaad, een WK trui geef je niet weg, zeker niet aan iemand van een andere nationaliteit. :roll:
We zullen op het komende WK is zien of de Fidea's het gat op Stybar gaan dichtrijden als die toevallig alleen weg is :wink: .
moeilijk om te zwijgen he als ze zo'n onzin verkopen he?
ik ken da gevoel!!!maar ge hebt wel altijd gelijk in de dingen die ge schrijft. =D>
natuurlijk gaan die da gat ni dichtrijden!!!want dan word hanske kwaad!!
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

bert bibber wrote: Declerck reed voor een andere ploeg dan vervecken
Nys en Declerck reden ook niet voor dezelfde ploeg, dus mag je concluderen dat de nationale trui er totaal niks mee te maken heeft, maar dat de sponsor op de broek de winnaar bepaalt.
En Declerck, ik denk dat die weinig vriendjes had...
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

newbiker wrote:
Nys en Declerck reden ook niet voor dezelfde ploeg, dus mag je concluderen dat de nationale trui er totaal niks mee te maken heeft, maar dat de sponsor op de broek de winnaar bepaalt.
En Declerck, ik denk dat die weinig vriendjes had...
spijtig genoeg is da zo
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

newbiker wrote:
ik denk dat die weinig vriendjes had...
behalve ne veearts en enkele wegrenners :lol:
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Xescobiker wrote:
Rikske wrote:
moeilijk om te zwijgen he als ze zo'n onzin verkopen he?
ik ken da gevoel!!!maar ge hebt wel altijd gelijk in de dingen die ge schrijft. =D>
natuurlijk gaan die da gat ni dichtrijden!!!want dan word hanske kwaad!!
Dus, je praat het goed omdat MISSCHIEN iemand anders het OOK zou doen? :roll:
Locked