ik had het niet over de beklimmingen maar over de singletracks, waar er teveel mensen uit schrik of om reden van niet aangepast materiaal voet aan grond zetten en daarom de boel ophouden.katrien20 wrote:Pfff, niet zo negatief mannen!
Mensen die de vergelijking met vorig jaar niet konden maken, kregen vandaag een schitterende tocht voorgeschoteld!
De organisatie was piccobello : perfecte bepijling, 2 mooie bevoorradingen, uistekende bikewatch, heel veel oversteekposten op gevaarlijke plaatsen, gezellige zaal met broodjes, hamburgers en voldoende gekoelde leffes...![]()
MAAR, ook ik was op zoek naar het schitterend parcours van vorig jaar!De mooie beklimmingen van vorig jaar rond de streek van Ronse waren er niet meer bij! Tja, vorig jaar 885 hm en nu maar 605!dankzij de Kluis... Ontgoocheling alom...enfin, het enige dat je dan kan doen is de knop omdraaien en toch genieten en dat heb ik gedaan!
Naar verluidt zouden we volgend jaar opnieuw een versie van 2006 krijgen!!!![]()
@ biky :je spreekt jezelf volledig tegen! Je hebt dus respect voor mensen die minder goed kunnen klimmen, maar je vindt toch dat ze hier niks te zoeken hadden???
BOE VOOR JOU!
@lichterveldenaere : ook bedankt!
@archie bunker en organisatie: bedankt voor alle werk!
Wat betreft de organisatie op zich wil ik hier wel meegeven dat daar weinig op af te keuren valt. Ik had enkel meer verwacht op het vlak van parcours in deze streek.