Grand raid Godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Helaba, alles goed?DdT wrote:Yo Serge, we hebben begin dit jaar samen gefinished in den Aischdall bike. Remember? Hopelijk geen regen de dag zelf.
Jaja, we gaan weer afzien
Van dat afzien......tja, dat zit er dik in, alleen dat weer
Bekijk dat weerbericht elke paar uur en het draait zoals een windmolen...serge wrote:Helaba, alles goed?DdT wrote:Yo Serge, we hebben begin dit jaar samen gefinished in den Aischdall bike. Remember? Hopelijk geen regen de dag zelf.
Jaja, we gaan weer afzien
Van dat afzien......tja, dat zit er dik in, alleen dat weer, maar één troost, het weerbericht veranderd elke dag, dus wie weet houden we het droog.
let's hope....
godefroy vs bastognarde
Hey iedereen,
even ingaan op een moeilijke keuze voor zondag. IK twijfel heel sterk tussen godefroy en bastognarde voor komende zondag (marathon van 101 km).
Wat kan mij overtuigen om al dan niet voor godefroy te kiezen ? IK ben hier een tweetal jaren geleden geweest, maar was er toen niet echt overtuigd van.
Blijkbaar in Bastognarde een mooie minder drukke marathon, maar heb er geen ervaringen mee ?
Wie helpt me
Steven
even ingaan op een moeilijke keuze voor zondag. IK twijfel heel sterk tussen godefroy en bastognarde voor komende zondag (marathon van 101 km).
Wat kan mij overtuigen om al dan niet voor godefroy te kiezen ? IK ben hier een tweetal jaren geleden geweest, maar was er toen niet echt overtuigd van.
Blijkbaar in Bastognarde een mooie minder drukke marathon, maar heb er geen ervaringen mee ?
Wie helpt me
Steven
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Re: godefroy vs bastognarde
Ben je vooraf ingeschreven voor godefroy? zoniet zal het de bastognarde worden denk ik. Geen inschrijving op de dag zelf bij de godefroy, alleen voor de kleinste afstand.rockrider wrote:Hey iedereen,
Wie helpt me
Steven