21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

De laatste flyerkes van de hand gedaan 8) ,vandaag in Waregem en Staden.

Iedereen(of toch veel) zou nu toch al op de hoogte moeten zijn van de prachtige toertocht die volgende week doorgaat in Oostrozebeke. =P~

'K kan alleen maar herhalen:wie er niet zal bijzijn zal achteraf weer vloeken :evil: en denken van: "toeme toch,'k è were wa gemist!!!"als ze de commentaren achteraf zullen horen.

Nog een klein beetje geduld en den "traxer" zal wat beeldmateriaal :bounce: :bounce: ten tonele brengen en dan zullen de laatste twijfelaars [-X wel overtuigd zijn.

Nog zeven slaaparme nachten en we zijn zover.......
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

grote plateau wrote: Nog zeven slaaparme nachten en we zijn zover.......
Voor mij nog 5 nachtjes en mijne plaaster mag eraf. :bounce:

Twee dagen zullen waarschijnlijk niet voldoende zijn om in form te geraken :wink:

'k Zal dan maar kijken van aan de zijlijn! :oops:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Hupsaké, belofte maakt schuld.

De eerste foto's zijn aangekomen. Nog niet veel maar subiet beginnen we aan het videomateriaal. :wink:

Hou de topic in de gaten, regelmatig nieuwe beelden.

The place to be: www.deforumbikers.be

Ik probeer nog vandaag ook wat videomateriaal van 'the making of' te plaatsen. :roll:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

vtt heeft zijn roeping bij de groendienst duidelijk gemist :P

Nu nog een paar foto's waar men de dorst lest van al dat werken 8)
Dat het ma rap 21okt is!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Et voila :-D

De eerste video van 'the making off' staat ook on-line. 8)

Ik heb nog een en ander in petto, dus volg de site....

www.deforumbikers.com
of
www.deforumbikers.be
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Ja, ik kom ook nog ne keer af naar Oostrozebeke. Voor diegenen die het nu nog niet geloven; DEZE TOCHT MOET JE ECHT GEREDEN HEBBEN, of je tt-jaar is niet compleet. Vorig jaar deze voor de 1ste keer meegedaan en ik moet zeggen dat ik het me geen seconde beklaagd heb. Prachtig weer, puike organisatie ( wat wil je, met zo een moto--waar er geen pad is, maak er een =D> ) en een parcours dat meer dan AF was, om dan nog maar van den après te zwijgen. Ik ben de dagen alvast aan het aftellen.
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

Vorig jaar helemaal alleen :roll: deze mooie tocht gereden, dit jaar wat mond aan mond reclame gemaakt :oops: en zal dit jaar (naar alle waarschijnlijkheid...) vergezeld zijn van 4 blue'kes :-D .en 1 rijdende beenhouwer....
Dit is echter "de" mtb rit in onze contreien om mensen te besmetten met het mtb-virus :lol: :bounce: :lol:
Eerst nog de zaterdag redelijk doorkomen ( een jubilee vieren in de streek van St-Eloois-Vijve ) en dan:; met de nodige anti-gel in onze aderen; deze tocht aanvatten :drunk: moet lukken....
Tot straks!!!
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

grote plateau wrote:De laatste flyerkes van de hand gedaan 8) ,vandaag in Waregem en Staden.

Iedereen(of toch veel) zou nu toch al op de hoogte moeten zijn van de prachtige toertocht die volgende week doorgaat in Oostrozebeke. =P~

'K kan alleen maar herhalen:wie er niet zal bijzijn zal achteraf weer vloeken :evil: en denken van: "toeme toch,'k è were wa gemist!!!"als ze de commentaren achteraf zullen horen.

Nog een klein beetje geduld en den "traxer" zal wat beeldmateriaal :bounce: :bounce: ten tonele brengen en dan zullen de laatste twijfelaars [-X wel overtuigd zijn.

Nog zeven slaaparme nachten en we zijn zover.......
Doe er maar beselare bij met flyerkes want daar ben ikke ook langs geweest dus heel de provincie weet waar het volgende week te doen is en nu maar hopen dat het weer meevalt :drunk: :drunk:
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Mooi gedaan op het crossparcours ziet er tof uit, goed idee trouwens(had wel helaas de tijd niet om het eens te biken want we waren aan het controleren van onze eigentocht zolas je vast gezien hebt VTTtje).

Als de paadjes stand houden zullen we er later ook nog kunnen van genieten (bedoel hiermee oindividuele trainigsritten met corossparcours inbegrepen hé. Het liefst doe ik zelf Crossparcours met een beperkte groep, tijdens een TT is nogal vaak opstopping.)
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

We 'll be there !! En brengen nog een paar mannen van de Willem Tell mee !

PS: Voor deze rit slaan we de zondagse baanrit van de Willem Tell over.

Tot dan !
Post Reply