RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

daelman wrote:hoe bevalt de fiets je in de afdalingen? wel bij een fatsoenlijke afdaling natuurlijk. heb van horen zeggen dat het echt slechte bikes zijn om af te dalen. ik wacht op jou ervaring.
echt wel zot knappe fiets. maar de xtr kan me niet bekoren. [-X
Iedereen maakt fouten he... :P

Bike is wat nerveus bij afdalingen, vooral als er grotere stenen aan te pas komen. Vork doet goed zijn werk. Het is natuurlijk geen fully he, dus voor echt snel naar beneden te razen ben je sowieso wat beperkt. Een echte Ardennen-afdaling heb ik er wel nog niet mee gedaan. Klimmen gaat haar beter af.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

daelman wrote:hoe bevalt de fiets je in de afdalingen? wel bij een fatsoenlijke afdaling natuurlijk. heb van horen zeggen dat het echt slechte bikes zijn om af te dalen. ik wacht op jou ervaring.
echt wel zot knappe fiets. maar de xtr kan me niet bekoren. [-X
In mijn ogen, de Taurine daalt zeker niet slechter dan een andere hardtail.
Het is en blijft een HT he, maar dat wil niet zeggen dat je geen fully rijders kan volgen. Hangt een beetje af van wie er mee rijdt.. :wink:
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

slechte afdalers zullen slechte afdalers blijven
de taurine is hard en stuitert wel es,maar 't is megademax veloken
ik rij ook met een rush en in den bergaf is dat veel stabieler,maar die fiets is anders gebouwd,langer enz........
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Nieuw sinds een paar dagen, de Speedneedle...

Image

Het Schmolke-stuurtje ligt ook klaar voor montage, maar daarmee wacht ik nog tot ik de Schmolke-zadelpen binnen heb.

De slicks liggen er op voor het naar het werk te bollen. Binnenkort gaan de NN's er weer vast op.
Nr 11
Mountainbiker

Post by Nr 11 »

ga je met deze fiets in rillaar de ijsbeek :wink: mee bedwingen als je met deze knappe fiets aankomt gaat hij smelten onder de zon
RvBerkel
Mountainbiker

Post by RvBerkel »

hij work mooi =D>
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

daelman wrote:maar de xtr kan me niet bekoren. [-X
Al maar chance dat iedereen een andere smaak heeft :roll:
Die XTR is tot nu toe wel wat exclusiever dan nen X-0 vind ik (hoeveel je ze dus ziet e).
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

nice, en hoe bevalt de needle op gebied van comfort??
weer een paar knappe upgrades
=D>
Steven vd Eynde
Mountainbiker

mtb arno wrote:nice, en hoe bevalt de needle op gebied van comfort??
Slechts een paar keer de straat op en af gereden dit weekend...nog vrij comfortabel dus! :P

Laat het wel weten. Eventueel met deze bike de 100 km in Oedelem. In feite, met een goeie zeem mag je nog op een plank zitten.
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Blijft een chique spel hè Steven en daar dan nog 'ns ne Rush bij... :drunk: Precies een fabrieks team daar in u garage :-D
Post Reply