Granville U6T6 ULD *new pics P8 en newer P9*

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

chimaera-8-2mega wrote:
Hubertje wrote:kwestie van betere kabelrouting naar voorderrie denk ik ;)
idd hubertje
bij deze weer wat bij geleerd =D>
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

=D> =D> =D> eindelijk heb ik mijne Pace terug, na drie weken en een trip naar de UK. Nu maar hopen dat ze nimeer lekt [-o< . Het aangenaamste nieuws moet nog komen. Toen ik de dealer vroeg (waar ik de vork binnen had gebracht) wat m'n schuld was zei hij "das in orde". ik heeeeeel aangenaam verrast want dit is een 2dehands vork en normaal heb ik dan geen garantie. De vork voelt wat stroever aan maar volgens de manual is dit normaal bij nieuwe dichtingen :roll: .

Gewicht nu 8650gr --> streefgewicht = 8,5 met "echte" mtb banden (vb speedkings) m.a.w. nog 300gr #-o maar das voor later eerst €€€
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

waarom niet Hutchinson Piranha? Airlight TS weegt ook maar 450 gr, en met je NoTubes velgen is het toch geen probleem zonder biba.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Supra wrote:waarom niet Hutchinson Piranha? Airlight TS weegt ook maar 450 gr, en met je NoTubes velgen is het toch geen probleem zonder biba.
das meer ne semi slick hé ? ik bedoel met "echte" banden dus meer AT (stenen, zand, lichte modder, ...) voor ardennenmarathons en XC wedstrijden (meestal) in vlaanderen
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

hij kan toch gerust op tegen een speedking... Ik heb de Ardennes Trophy gereden met een Piranha als voorband, en ik ben nergens tekort gekomen...
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Supra wrote:hij kan toch gerust op tegen een speedking... Ik heb de Ardennes Trophy gereden met een Piranha als voorband, en ik ben nergens tekort gekomen...
mss toch eens proberen dan :wink:
granvillebikes
Mountainbiker

Post by granvillebikes »

Granville is echt in optocht blijkbaar! =D> 8)

En terecht, de kaders zijn gewoon uitstekend.
mtb_jonas
Mountainbiker

Post by mtb_jonas »

tzijn ook kwijl kaders he , ik zat ook ferm te twijfelen hoor maar ik vind bij granville dat je met een groter start buget moet beginnen (+- 1250€)
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

chimaera-8-2mega wrote:=D> =D> =D> eindelijk heb ik mijne Pace terug, na drie weken en een trip naar de UK. Nu maar hopen dat ze nimeer lekt [-o< . Het aangenaamste nieuws moet nog komen. Toen ik de dealer vroeg (waar ik de vork binnen had gebracht) wat m'n schuld was zei hij "das in orde". ik heeeeeel aangenaam verrast want dit is een 2dehands vork en normaal heb ik dan geen garantie. De vork voelt wat stroever aan maar volgens de manual is dit normaal bij nieuwe dichtingen :roll: .

Gewicht nu 8650gr --> streefgewicht = 8,5 met "echte" mtb banden (vb speedkings) m.a.w. nog 300gr #-o maar das voor later eerst €€€
:evil: :evil: :evil: 1 rit, 1 f*%£ing rit dat is al wat me werd gegund. Je kan niet geloven hoe groot m'n ontgoocheling was toen ik na afloop van westerlo de olie langs mijne pace zag lopen #-o Dit kan toch nimeer :cry: :cry: :cry:
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Da meende ni! #-o

Daar moet ge dan zo lang voor wachten. :evil:
Post Reply