een europese overschrijving gedaan via fortisbanking.
heb nog altijd geen bevestigingsmail gekregen dat het is overgeschreven.
is dit normaal?
Post by Raciiing Ralph »
Post by prideandglory1891 »
Duurt soms wel even daar...Raciiing Ralph wrote:bij mij heb ik meer dan een week geleden
een europese overschrijving gedaan via fortisbanking.
heb nog altijd geen bevestigingsmail gekregen dat het is overgeschreven.
is dit normaal?
Post by dennisschmitz »
Ik ben ook zeer tevreden van Bike Components.dennisschmitz wrote:Ik heb er onlangs heel veel besteld en vanwege het nablijven van een complete SRAM groep model 2011 hebben ze de rest van de bestelling alvast opgestuurd. De SRAM groep werd dan kostenloos nagestuurd en ik werd via mail op de hoogte gehouden wanneer deze binnen kwam.
Ook alles origineel verpakt!
Post by dennisschmitz »
Ah bij mij alles, tot de ketting toe...El Baelos wrote:Ik ben ook zeer tevreden van Bike Components.dennisschmitz wrote:Ik heb er onlangs heel veel besteld en vanwege het nablijven van een complete SRAM groep model 2011 hebben ze de rest van de bestelling alvast opgestuurd. De SRAM groep werd dan kostenloos nagestuurd en ik werd via mail op de hoogte gehouden wanneer deze binnen kwam.
Ook alles origineel verpakt!
Dat origineel verpakt was bij mij wel niet het geval met m'n Sram Force groep. Maar voor die prijs heb ik daar niet moeilijk over gedaan...
Heb je ervaring met de 2-7 dagen leveringstermijn? Hoe lang heb je toen moeten wachten? Ik heb vorige week ook een bestelling gedaan met één artikel 2-7 dagen wachten maar ik heb wel de remblokken nodig dat ik gelijktijdig besteld hebDickie wrote:zeer correcte service idd, maar als je in de artikellijst 2-7 dagen leveringstermijn ziet staan, wees dan al geduldig.
Staat er 20 dagen, dan bestel je enkel als je het gerief niet echt nodig hebt![]()