GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
BBPokerface
- Mountainbiker
Post by BBPokerface »
-
diecoc
- Mountainbiker
Gestolen Linden (3210) Canyon Nerve XC4.0 Wit/Scott Yecora
Beste MTB vienden,
Gisteren, donderdag 11/2/2009 werden 2 MTB's uit mijn garage te Linden (Lubbeek) gestolen:
1 x Canyon Nerve XC4.0 wit (2009) - Frame nummer M1309B08L1100 - Naast standaard uitrusting, was uitgerust met nieuw XT Hollowtech II crank en zwarte ridley bar handles.
1 x Scott Yecora (2005) Zwart/grijs, voorzien van nieuwe MAvic 317 velgen + Nobby Nics, XT voor en achterderailleur, XT Crankstel en Manitou Black voorvork.
Moest iemand één van deze fietsen spotten of te koop aangeboden zien, dan kan je mij contacteren per email of GSM 0485/665464.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Dieter Cochez
Gisteren, donderdag 11/2/2009 werden 2 MTB's uit mijn garage te Linden (Lubbeek) gestolen:
1 x Canyon Nerve XC4.0 wit (2009) - Frame nummer M1309B08L1100 - Naast standaard uitrusting, was uitgerust met nieuw XT Hollowtech II crank en zwarte ridley bar handles.
1 x Scott Yecora (2005) Zwart/grijs, voorzien van nieuwe MAvic 317 velgen + Nobby Nics, XT voor en achterderailleur, XT Crankstel en Manitou Black voorvork.
Moest iemand één van deze fietsen spotten of te koop aangeboden zien, dan kan je mij contacteren per email of GSM 0485/665464.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Dieter Cochez
dacht hier noooit in te komen staan !
maar deze morgen is mijn pareltje gestolen .
frame:giant nrs 1 18,5"
zadelpen : giant components
zadel: zero slr look a like .
remmen: lx disc
shifters : lx duals
voor der: lx
achter der: xt 2008
crank: xt 2008
cassette: xtr 2008 11-34
wielen: mavic crossride 2008
banden: schwalbe noby nic en racing ralph 1.8
pedalen:shimano m 530 denk ik
vork: marzo bomber mx pro eta en rebound.

(REGIO antwerpen wilrijk mortsel hoboken hemiksem aartselaar.
dus als jullie hem zien gelieve dan een seintje te geven
maar deze morgen is mijn pareltje gestolen .
frame:giant nrs 1 18,5"
zadelpen : giant components
zadel: zero slr look a like .
remmen: lx disc
shifters : lx duals
voor der: lx
achter der: xt 2008
crank: xt 2008
cassette: xtr 2008 11-34
wielen: mavic crossride 2008
banden: schwalbe noby nic en racing ralph 1.8
pedalen:shimano m 530 denk ik
vork: marzo bomber mx pro eta en rebound.

(REGIO antwerpen wilrijk mortsel hoboken hemiksem aartselaar.
dus als jullie hem zien gelieve dan een seintje te geven
Mijn mtb werd vorig jaar gestolen toen hij tegen de gevel van mijn huis stond. Ik heb uiteraard aangifte gedaan bij de politie, tevergeefs.
Wat ik nu nog steeds doe is regelmatig kijken op sites als ebay, kapaza, tweedehands... Je weet maar nooit of hij via internet doorverkocht wordt.
Is volgens mij het proberen waard maar is mss moeilijker om te bewijzen dat het de jouwe is als je geen serienummer hebt of als het om een fiets gaat die veel verkocht geweest is.
De mijne was een delira, zilverkleurig, zonder voorvering en een klein model. Ben maar 1m60.
Heb ondertussen al wel een nieuwe gekocht, maar hoop nog steeds om hem terug te vinden.
Wat ik nu nog steeds doe is regelmatig kijken op sites als ebay, kapaza, tweedehands... Je weet maar nooit of hij via internet doorverkocht wordt.
Is volgens mij het proberen waard maar is mss moeilijker om te bewijzen dat het de jouwe is als je geen serienummer hebt of als het om een fiets gaat die veel verkocht geweest is.
De mijne was een delira, zilverkleurig, zonder voorvering en een klein model. Ben maar 1m60.
Heb ondertussen al wel een nieuwe gekocht, maar hoop nog steeds om hem terug te vinden.
Aan al diegene die hier in dit topic staan veel succes! Ik hoop uit de grond van mijn hart da jullie vroeg of laat jullie bike terug zullen hebben, in goede staat! Ik vraag mij af: Bij ons doen ze maandelijks een fiets gravering, ik denk dat te overwegen! Het is mss wel wa zonde om het frame te beschadigen, maar toch, je weet nooit! alhoewel ik denk dat deze fietsen snel in een ander land zullen vertoeven! alles wordt gepikt tegenwoordig! 
- iron gonzo
- Mountainbiker
WITTE GIANT TERRAGO 3 van mijn zoon
Post by iron gonzo »
mijn oudste is tijdens de zwemtraining zijn fiets gestolen aan het zwembad van Maldegem.
het gaat om deze giant
zijn fiets stond op slot dus vermoedelijk hebben ze doorgeknipt en ingeladen
zijn fiets is gemarkeerd door de politie en geregistreerd
kenmerken:
let op de witte zadelpen
carbon zadelpen houder
witte stuurpen
NR op frame onderaan op trapas huis: GB7N3220

indien je hem tegen komt op een site of in 't echt graag een seintje
ik heb die MTB nog gekocht voor hem via het forum
hij heeft hem dagelijks nodig dus een groot verlies
iedereen alvast bedankt om te helpen uitkijken naar die MTB