Trek
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- viper c'est bon
- Mountainbiker
Post by viper c'est bon »
in mountainbike plus nummer 90staat er uitleg over de trek 6700 maar het is wel de disc uitvoering maar zoveel zal dat ook niet veranderen de reacties zijn over het algemeen positief de fiets krijgt geen slechte punten in de test maar steekt ook niet boven de andere fietsen uit .
-
bollekebubbelbad
- Mountainbiker
Post by bollekebubbelbad »
TREK 8000 (model 2005) bij JANSSEN in Genk. HEEEEEL Scherpe prijs daar.
Effe aandringen en dat komt wel in orde.
:-#
Effe aandringen en dat komt wel in orde.
:-#
- Cr@zy Biker
- Mountainbiker
Post by Cr@zy Biker »
812 euro voor betaald geen korting wel spatbord,drinkbus+houder,bullbars
Ik heb sinds vorig weekend ook een Trek 6500, model 2005:
http://www.trekbikes.com/bikes/2005/mountain/6500e.jsp
Had hem al 2 maand eerder besteld, maar wegens problemen met container waarin fiets zat heb ik hem nu pas (na eindeloos bellen en elkes keer weer onvriendelijk antwoord te krijge van fietswinkel).
Ik heb hem maar 665€ betaald, ze gaven er dan wel niets extra bij. Bij andere winkels in de buurt kostte hij 812€.
De vork is dus een Manitou Axel die geblokkeerd kan worden voor op de weg. Is best wel handig voor tussenstuk op de weg.
Ik heb nog maar klein stuk van parcour in Genk gereden toen ik bij m'n ouders op bezoek ben. Aangezien er in de buurt van Landen niet echt parcours zijn, moet ik wachte op het weekend om te gaan fietsen. Ik kan dus nog niet zegge of hij perfect rijdt, want de afstelling is iets minder gebeurd en stuur is mij nog iets te breed.
Voor de rest een knappe fiets met degelijk materiaal op
http://www.trekbikes.com/bikes/2005/mountain/6500e.jsp
Had hem al 2 maand eerder besteld, maar wegens problemen met container waarin fiets zat heb ik hem nu pas (na eindeloos bellen en elkes keer weer onvriendelijk antwoord te krijge van fietswinkel).
Ik heb hem maar 665€ betaald, ze gaven er dan wel niets extra bij. Bij andere winkels in de buurt kostte hij 812€.
De vork is dus een Manitou Axel die geblokkeerd kan worden voor op de weg. Is best wel handig voor tussenstuk op de weg.
Ik heb nog maar klein stuk van parcour in Genk gereden toen ik bij m'n ouders op bezoek ben. Aangezien er in de buurt van Landen niet echt parcours zijn, moet ik wachte op het weekend om te gaan fietsen. Ik kan dus nog niet zegge of hij perfect rijdt, want de afstelling is iets minder gebeurd en stuur is mij nog iets te breed.
Voor de rest een knappe fiets met degelijk materiaal op
- Cr@zy Biker
- Mountainbiker
Post by Cr@zy Biker »
En een goede service ook en dit alles bij Daanfietsen te Lebbeke