Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

1700 is in mijn geval al veel teveel. Lang geleden dat ik zo naar een rit toeleef. En ik ben zeker niet alleen, gezien alle futiliteiten in dit topic
theodoorke
Mountainbiker
Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Post by theodoorke »

hoe zou het parcours erbij liggen..??(115km)
graag een update !!!

;)
bostikbiker
Mountainbiker

Post by bostikbiker »

Hi Lowie

Ik heb nog steeds geen mail gehad van Chronerace met met startnummer.
En ik zie op de site van RDHF dat de eerst 1000 inschrijvers een =D> T-shirt met de kleuren van de RDHF krijgen. En ik dat wij ook nog een drinkbus van RDHF krijgen het kan niet op. En na de race paste bbq compex

tot zondag (o) Bostikbikker
Jeremy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

Post by Jeremy »

Denk dat niemand al een stuurnummer toegewezen gekregen heeft.
Jochem1
Mountainbiker

Post by Jochem1 »

Hoeveel tijd zou je daar op voorhand moeten zijn? Ik vertrek rond 10 na 10 voor de 65 (denk ik) aangezien ik ingeschreven ben met vergunning. Er zal toch wel wat volk zijn en het stuurbord moet nog opgehaald worden..
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Jochem1 wrote:Hoeveel tijd zou je daar op voorhand moeten zijn? Ik vertrek rond 10 na 9 (denk ik) aangezien ik ingeschreven ben met vergunning. Er zal toch wel wat volk zijn en het stuurbord moet nog opgehaald worden..
Ik reken toch altijd dat ik minstens een uur op voorhand daar ben.
Eerst auto parkeren, dan eerst nummer + eventuele goodies (drinkbus, T-shirt, ...) gaan afhalen, terug naar parking wandelen (of fietsen als de parking iets verder afgelegen is) en alles klaarmaken voor de rit (camelbak, helm, gps, ...).
Afhankelijk van hoeveel tijd er nog is een beetje rondhangen aan de inschrijving en dan op 't gemakske naar de startboxen.
Ik ben wel iemand die niet op voorhand gaat warm rijden (da doe ik in de eerste kilometers wel). Als ge wel wilt warm rijden, moet ge die tijd uiteraard ergens bijtellen :-)
Jochem1
Mountainbiker

Post by Jochem1 »

Ok, bedankt. Ik probeer er dan voor 9u te zijn, kan ik toch even de beentjes opwarmen na een lange autorit :wink:
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

startnummers :
zojuist een bericht gekregen dat Chronorace vandaag de nummers toekent
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

iemand enig idee van het weer (hoeveel water al gevallen?) en staat van parcours ?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

BelAir_500 wrote:iemand enig idee van het weer (hoeveel water al gevallen?) en staat van parcours ?
tegen zondag zal het parcours ok zijn, maar de zondag zelf ???
blijft voorlopig een groot vraagteken
alles hangt ervan af hoe noordelijk de regenzone passeert, hoeveel er zal uitvallen, en wat de timing is
alle weerproviders zijn momenteel met natte vinger-werk bezig
Post Reply