Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
1700 is in mijn geval al veel teveel. Lang geleden dat ik zo naar een rit toeleef. En ik ben zeker niet alleen, gezien alle futiliteiten in dit topic
-
theodoorke
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic
-
bostikbiker
- Mountainbiker
Post by bostikbiker »
Hi Lowie
Ik heb nog steeds geen mail gehad van Chronerace met met startnummer.
En ik zie op de site van RDHF dat de eerst 1000 inschrijvers een
T-shirt met de kleuren van de RDHF krijgen. En ik dat wij ook nog een drinkbus van RDHF krijgen het kan niet op. En na de race paste bbq compex
tot zondag
Bostikbikker
Ik heb nog steeds geen mail gehad van Chronerace met met startnummer.
En ik zie op de site van RDHF dat de eerst 1000 inschrijvers een
tot zondag
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Ik reken toch altijd dat ik minstens een uur op voorhand daar ben.Jochem1 wrote:Hoeveel tijd zou je daar op voorhand moeten zijn? Ik vertrek rond 10 na 9 (denk ik) aangezien ik ingeschreven ben met vergunning. Er zal toch wel wat volk zijn en het stuurbord moet nog opgehaald worden..
Eerst auto parkeren, dan eerst nummer + eventuele goodies (drinkbus, T-shirt, ...) gaan afhalen, terug naar parking wandelen (of fietsen als de parking iets verder afgelegen is) en alles klaarmaken voor de rit (camelbak, helm, gps, ...).
Afhankelijk van hoeveel tijd er nog is een beetje rondhangen aan de inschrijving en dan op 't gemakske naar de startboxen.
Ik ben wel iemand die niet op voorhand gaat warm rijden (da doe ik in de eerste kilometers wel). Als ge wel wilt warm rijden, moet ge die tijd uiteraard ergens bijtellen
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
iemand enig idee van het weer (hoeveel water al gevallen?) en staat van parcours ?
tegen zondag zal het parcours ok zijn, maar de zondag zelf ???BelAir_500 wrote:iemand enig idee van het weer (hoeveel water al gevallen?) en staat van parcours ?
blijft voorlopig een groot vraagteken
alles hangt ervan af hoe noordelijk de regenzone passeert, hoeveel er zal uitvallen, en wat de timing is
alle weerproviders zijn momenteel met natte vinger-werk bezig