Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
filmke
Post by frits motaar »
hier ziet u de beelden die ik gemaakt heb tijdens de 72km rit, hier de link:
enjoy
enjoy
Last edited by frits motaar on Mon 27 Feb 2012 08:37, edited 1 time in total.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
degene die dit schreef,heeft de foto toch wel een beetje gemanipuleerd denk ik,het was op die plaatsen toch wel "een beetje" vettiger hoor hij had gewoon wat verder een paar foto's moeten nemenlowie wrote:Dit is de allervettigste strook van het hele parcours (vanmiddag 13.00 u) :
En die zit alleen maar in de 60 en 70.
Gelukkig heeft het gisterenavond hier nog wat geregend, zodat het laatste stof is uitgedoofd ...![]()
- rony_rabijns
- Mountainbiker
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Gisteren hier ook geweest voor de 70. Traditioneel de eerste lange van het jaar. De laatste 10 toch wel last gehad van vermoeidheid. Het was een OK tochtje. Fietsenstalling was nog wel niet open toen we aankwamen maar we hebben altijd een slotje bij. Bevoorradingen waren ook wel ok. De bepijling was perfect alleen de bordjes van hoever je al hebt gereden hoeven voor mij niet maar dat is maar een persoonlijke opmerking. De McChouffe heeft goe gesmaakt. Misschien tot volgend jaar.
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
Was net hetzelfde aan het denken toen ik door reed.frits motaar wrote:degene die dit schreef,heeft de foto toch wel een beetje gemanipuleerd denk ik,het was op die plaatsen toch wel "een beetje" vettiger hoor hij had gewoon wat verder een paar foto's moeten nemenlowie wrote:Dit is de allervettigste strook van het hele parcours (vanmiddag 13.00 u) :
Gelukkig heeft het gisterenavond hier nog wat geregend, zodat het laatste stof is uitgedoofd ...![]()
Al bij al viel de strook wel nog mee. Ik heb het er al slechter weten bij liggen.
- aresius
- Mountainbiker
amaai ik heb me fantastisch geamuseerd (en ook wat afgezien), ferme tocht Lowie (bestaat hier ook een XL versie van
)
Vrij laat 10u ongeveer en met volle goesting aan de 60 begonnen maar na +-35km was het licht toch ferm uit. Maar het was volop m'n eigen schuld, iets te enthousiast aan de singletracks begonnen ...
Merci aan het tandemduo voor de toffe aanmoedigingen op de dijk net voor de tweede bevoorrading.
Daarna ging het ietske vlotter en na een derde persoonlijke bevoorrading rond 45km (eigen banaan meegebracht) was al de miserie vergeten. Vanaf het bordje nog 10km heeft de verhoogde moraal me erdoor geholpen.
Dus de conditie en de benen zijn slechter de winter doorgekomen dan ik gehoopt had... dus nog wat werk aan de winkel tegen de zomer.
Vrij laat 10u ongeveer en met volle goesting aan de 60 begonnen maar na +-35km was het licht toch ferm uit. Maar het was volop m'n eigen schuld, iets te enthousiast aan de singletracks begonnen ...
Merci aan het tandemduo voor de toffe aanmoedigingen op de dijk net voor de tweede bevoorrading.
Daarna ging het ietske vlotter en na een derde persoonlijke bevoorrading rond 45km (eigen banaan meegebracht) was al de miserie vergeten. Vanaf het bordje nog 10km heeft de verhoogde moraal me erdoor geholpen.
Dus de conditie en de benen zijn slechter de winter doorgekomen dan ik gehoopt had... dus nog wat werk aan de winkel tegen de zomer.
Amaj da wa echt wel een pak vettiger daar. En die golfplaat die er lag, was waarschijnlijk wel goed bedoeld, maar levensgevaarlijk glad. Ben daar tegen een boom geknald en was nie den enigste. Voor de rest prachtige tocht en goe georganiseerd. Doe zo voort!!!frits motaar wrote:degene die dit schreef,heeft de foto toch wel een beetje gemanipuleerd denk ik,het was op die plaatsen toch wel "een beetje" vettiger hoor hij had gewoon wat verder een paar foto's moeten nemenlowie wrote:Dit is de allervettigste strook van het hele parcours (vanmiddag 13.00 u) :
Ook van mij dank je! Heb zondag gekozen voor Aywaille en wil deze graag nog eens narijden. Is dat mogelijk of zat er privéterrein in de route?gilbo wrote:
Alstublieft; http://connect.garmin.com/activity/152711421#
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Al bij al viel die "rode beek"-passage nog goed mee. Als daar honderden bikers doorkomen, krijg je vanzelf modder op zo'n vochtige ondergrond.frits motaar wrote:Amaj da wa echt wel een pak vettiger daar. En die golfplaat die er lag, was waarschijnlijk wel goed bedoeld, maar levensgevaarlijk glad. Ben daar tegen een boom geknald en was nie den enigste. Voor de rest prachtige tocht en goe georganiseerd. Doe zo voort!!!
Maar die golfplaat, inderdaad ... daar zijn er een paar tegen de vlakte gegaan.
vanaf 4'40 tot 5'40.
- aresius
- Mountainbiker
In het begin zaten er enkele privéstukken inMichiel76 wrote:Ook van mij dank je! Heb zondag gekozen voor Aywaille en wil deze graag nog eens narijden. Is dat mogelijk of zat er privéterrein in de route?gilbo wrote:
Alstublieft; http://connect.garmin.com/activity/152711421#