Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
Sgt.Stedenko wrote: Wat heb je allemaal gegeten? :bounce:
LAP, we hebben weer prijs .... kleine ziek.
heb em nét moeten gaan halen ... thuis werken & vanavond dus OOK ni fietsen :-? morgenavond pas komt zijne papa hem halen, dan een week aan overvloedig fietsen-inhaalmanoeuver geblazen :-D weer of geen weer.

wat gegeten ... te veel (allé, voor mij toch) apérookes, mosselen & Pouilly fumé & coupe brésilienne (hele grote). daarna ne Motillium moeten nemen :-?
deze morgen effe uitgehongerd, 't gaat al beter nu.

zeg, in een gym zijn er OOK zadels op de fietsen zene 8)
Awel, ikke met de fiets, als ge volgende week overvloedig gaat fietsen :bounce: , dan rij ik met u mee :bounce: :bounce:
Er zijn genoeg bloso parcours in uw buurt :-D
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Sgt.Stedenko wrote:Awel, ikke met de fiets, als ge volgende week overvloedig gaat fietsen :bounce: , dan rij ik met u mee :bounce: :bounce:
Er zijn genoeg bloso parcours in uw buurt :-D
jaja, 'k zie 't al zó voor mij : ikke één toerke & en gij in dezelfden tijd doet der twee :-D
gij volledig afgetraind, en ikke "den toerist". vooral geen frustraties krijgen ... #-o
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

55 km gereden naar Temse - Tielrode - Sint-Niklaas - .... dan ergens den bos ingedoken.

Gemiddeld 25 km/h

beetje last in de onderrug en tussen de schouderbladen.
zou dit aan een te lage zadelhoogte kunnen liggen?
ikke met de fiets
Mountainbiker

De Farce van de dag ...

vandaag met mijn venteke nog een langer stukske van de reeds uitgestippelde route gereden (cfr LuckyIron).
hij vertrekt morgen naar Frankrijk, en wilde nog is efkes "losrijden" #-o

tot de manèges in Hoeilaart alles ok, want die weg kende ik al. dan de Ring overgestoken (allé, langs onder) en nog een stuk verderdoor de Nero route gevolgd. toen we dan een "afgekorte" weg wilden volgen om ons terug naar huis te richten, ging mijn venteke dan als "gps" dienen. ik heb totaal geen oriëntatie, en meneer wilde natuurlijk geen paar honderd meter baan doen. hij wist wel waar naartoe ... ja, langs het ruiterspad, astublief, en bergop ! :evil: heb hem dan effe rustig meegedeeld dat al zijn argumenten om géén gps te kopen hiermee van tafel waren geveegd :-D

op de terugweg rijdt hij in nen nagel, shit. ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om mij een spoedcursus banden-verwisselen te geven.
en natuurlijk, de dees, beginnerke, had al het nodige materiaal mee =D> alleen ni mee gerekend dat, de reserveband die hij notabene had meegegeven, ni de juiste was (koersfiets #-o ) weeral shit.
dan belt zijn madam Ex, omdat de klein haar "stoffen-schildpadden-portemoneeke" ni kan vinden :evil:
hij dus met mijne fiets naar huis gesheest (hij fietst een pak rapper), en ikke "waar spreken we af ?", hij "ik zal je bellen", ikke "ik heb mijnen telefoon ni bij omda gij gezegd had da da ni nodig was" : nogis shit.....
van da losrijden is dus niks meer in huis gekomen.

En, Piet, wat hebben we nu vandaag geleerd ?
1. alleen doen wa ikke wil doen
2. zien da ge zélf al uw materiaal meehebt, en de goeie dan wel
3. ga u ne gps kopen, want da's wél highly recommended in mijn geval.

:-D :-D :-D
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Re: De Farce van de dag ...

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:vandaag met mijn venteke nog een langer stukske van de reeds uitgestippelde route gereden (cfr LuckyIron).
hij vertrekt morgen naar Frankrijk, en wilde nog is efkes "losrijden" #-o

tot de manèges in Hoeilaart alles ok, want die weg kende ik al. dan de Ring overgestoken (allé, langs onder) en nog een stuk verderdoor de Nero route gevolgd. toen we dan een "afgekorte" weg wilden volgen om ons terug naar huis te richten, ging mijn venteke dan als "gps" dienen. ik heb totaal geen oriëntatie, en meneer wilde natuurlijk geen paar honderd meter baan doen. hij wist wel waar naartoe ... ja, langs het ruiterspad, astublief, en bergop ! :evil: heb hem dan effe rustig meegedeeld dat al zijn argumenten om géén gps te kopen hiermee van tafel waren geveegd :-D

op de terugweg rijdt hij in nen nagel, shit. ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om mij een spoedcursus banden-verwisselen te geven.
en natuurlijk, de dees, beginnerke, had al het nodige materiaal mee =D> alleen ni mee gerekend dat, de reserveband die hij notabene had meegegeven, ni de juiste was (koersfiets #-o ) weeral shit.
dan belt zijn madam Ex, omdat de klein haar "stoffen-schildpadden-portemoneeke" ni kan vinden :evil:
hij dus met mijne fiets naar huis gesheest (hij fietst een pak rapper), en ikke "waar spreken we af ?", hij "ik zal je bellen", ikke "ik heb mijnen telefoon ni bij omda gij gezegd had da da ni nodig was" : nogis shit.....
van da losrijden is dus niks meer in huis gekomen.

En, Piet, wat hebben we nu vandaag geleerd ?
1. alleen doen wa ikke wil doen
2. zien da ge zélf al uw materiaal meehebt, en de goeie dan wel
3. ga u ne gps kopen, want da's wél highly recommended in mijn geval.

:-D :-D :-D
Hoeilaart.... Das waar die driehoek werd gespot in 2007
Niets te vergeleken met de driehoek die ik gezien heb op 23-05-2008 te Gent.

Voor de rest een goede prestatie =D> =D>
Nitro89
Mountainbiker

Post by Nitro89 »

vanacht 10km hardgelopen in 55 minuten 30 seconden.
Helaas heb ik nog geen bike:P

Maar ben wel op zoek naar een mooie mountainbike zie mijn topic welke van de 3 Merida of Cube?
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

vandaag maar 35 km gereden. gistern teveel gedronken... :roll:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Sgt.Stedenko wrote:vandaag maar 35 km gereden. gistern teveel gedronken... :roll:
hah, vandaar die vraag over den driehoek ? :-D
zeg, ik heb daar ook gewoond zene, in Hoeilaart ; heel plezant ... tja hoe noem je da : dorpje, stadje ...

ben net gaan losrijden in de gym, tussen de drachen in. teveel wind ook om buiten te rijden vandaag. ben nog net cabrio naar huis kunnen rijden, kwestie van de open lucht nog is te voelen.
en, inderdaad, 'k was weer eens vergeten hoe lang een uur in de gym kan zijn #-o
Killerbe
Mountainbiker
Location: Orbea OIZ - Thompson Full LX en misschien nog een Trek 8500

Post by Killerbe »

Vanmorgen fiets op de auto gezet, en naar La Roche gereden (een twee uur rijden). Om dan eens terplaatse te constateren dat ik mijn fietsschoenen vergeten was :cry: ... Hopeloos achter een sportwinkel aan het zoeken geweest maar niks gevonden. Dan maar weer naar huis gekeerd. Balen, man!
ikke met de fiets
Mountainbiker

Killerbe wrote:Vanmorgen fiets op de auto gezet, en naar La Roche gereden (een twee uur rijden). Om dan eens terplaatse te constateren dat ik mijn fietsschoenen vergeten was :cry: ... Hopeloos achter een sportwinkel aan het zoeken geweest maar niks gevonden. Dan maar weer naar huis gekeerd. Balen, man!
beste is om een tick-lijstje te maken als je op verplaatsing gaat.
is mij al een paar keer overkomen dat ik de deur achter mij dichttrok en dan de huissleutel was vergeten, en daarstraks gewoon vertrokken zonder helm & handschoen...
Post Reply