Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Sgt.Stedenko wrote:Vandaag de 3 lussen gereden in Aalst.
De max van een tocht! Dan iemand tegengekomen die de rode lus deed dus reden we samen tot het eind. Wel jammer dat er sommige paaltjes op de grond lagen en naar de andere richting wees. Dan maar door een veld gereden en terug op de route. Nu nog de lussen van Oudenaarde en nog ne keer Ronse en dan ist ardennen :bounce: :bounce: (denk ik)
toch écht teveel tijd rond uw oren blijkbaar ... die 95 % fietsen krijgen hier alle eer :-D
had gij geene Garmin om de route te volgen ? dan kunde toch ni verloren rijden ? :bounce:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
Sgt.Stedenko wrote:Vandaag de 3 lussen gereden in Aalst.
De max van een tocht! Dan iemand tegengekomen die de rode lus deed dus reden we samen tot het eind. Wel jammer dat er sommige paaltjes op de grond lagen en naar de andere richting wees. Dan maar door een veld gereden en terug op de route. Nu nog de lussen van Oudenaarde en nog ne keer Ronse en dan ist ardennen :bounce: :bounce: (denk ik)

had gij geene Garmin om de route te volgen ? dan kunde toch ni verloren rijden ? :bounce:
Mijn Garmin toonde aan dat ik verkeerd zat, het was zoeken naar da juiste paadje maar blijkbaar moest ge dwars door een veld rijden. Menselijke fout, niet van de gps.

(en geloof me, die garmin edge 705 heeft mij al VEEL geholpen ze, ivm pijlen die verdwenen zijn etc..., zonder mijne garmin zou ik veel meer verloren gereden zijn...)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Sgt.Stedenko wrote:Mijn Garmin toonde aan dat ik verkeerd zat, het was zoeken naar da juiste paadje maar blijkbaar moest ge dwars door een veld rijden. Menselijke fout, niet van de gps.

(en geloof me, die garmin edge 705 heeft mij al VEEL geholpen ze, ivm pijlen die verdwenen zijn etc..., zonder mijne garmin zou ik veel meer verloren gereden zijn...)
Iere sé, nu gaat em nog zijne gps verdedigen :-D
maar 'k geloof het wel, zelfs in den auto staat hij bij mij altijd aan. je wordt er afhankelijk van :-?
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

De lus in Beernem nog eens gedaan, alles goed voor 90 km :bounce:
MC rage
Mountainbiker

Post by MC rage »

Mijn prestaties van de week zijn gewoon niets kunnen doen door die klote knie dat weer lastig doet! :evil:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Rvl18 wrote:Mijn prestaties van de week zijn gewoon niets kunnen doen door die klote knie dat weer lastig doet! :evil:
gisteren ikke ook niks gedaan wegens (TE) uitgebreid eten ... moet er absoluut straks afgefietst worden wegens knagend schuldgevoel :-?
MC rage
Mountainbiker

Post by MC rage »

ikke met de fiets wrote:
Rvl18 wrote:Mijn prestaties van de week zijn gewoon niets kunnen doen door die klote knie dat weer lastig doet! :evil:
gisteren ikke ook niks gedaan wegens (TE) uitgebreid eten ... moet er absoluut straks afgefietst worden wegens knagend schuldgevoel :-?
Geniet van deze dag want vanaf morgen is het terug gedaan met schoon weer! Straks naar de dokter, dan weet ik meer.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Ik kan niet rijden vandaag want mijn gat doet te zeer :evil:.
Ben er over aan het nadenken om mij te gaan in schrijven in de gym maar dat gaat oeeeeeeeeeeeeeeeeeersaai zijn (denk ik) pff
had ik maar een gat in reserve.... :lol:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
Wat heb je allemaal gegeten? :bounce:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Sgt.Stedenko wrote: Wat heb je allemaal gegeten? :bounce:
LAP, we hebben weer prijs .... kleine ziek.
heb em nét moeten gaan halen ... thuis werken & vanavond dus OOK ni fietsen :-? morgenavond pas komt zijne papa hem halen, dan een week aan overvloedig fietsen-inhaalmanoeuver geblazen :-D weer of geen weer.

wat gegeten ... te veel (allé, voor mij toch) apérookes, mosselen & Pouilly fumé & coupe brésilienne (hele grote). daarna ne Motillium moeten nemen :-?
deze morgen effe uitgehongerd, 't gaat al beter nu.

zeg, in een gym zijn er OOK zadels op de fietsen zene 8)
Post Reply