Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

oja, ben vergeten, mijn prestaties van de dag : NIKS ! #-o

allé, ben het shirt/jasje van Gore gaan kopen ; Phantom Women wit/zwart. Natuurlijk ni gesoldeerd.
dan zijn we al kontent mé den dag. :-D
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:oja, ben vergeten, mijn prestaties van de dag : NIKS ! #-o
:cry:

allé, ben het shirt/jasje van Gore gaan kopen ; Phantom Women wit/zwart. Natuurlijk ni gesoldeerd.
dan zijn we al kontent mé den dag. :-D[/quote]
:bounce: :bounce:
ikke met de fiets
Mountainbiker

vandaag van 't zelfde ... kids in the house :-?
't zal beurtol worden om er effe "uit" te zijn ...
Joachimvds
Mountainbiker

Post by Joachimvds »

Gisteren mijn Granville gaan halen, vandaag moest ik rijden gewoon! :-)

ondanks het slechte weer toch een mooie tocht gedaan op de bloso routes van Oudenaarde. Super gewoon daar... veel modder, mooie klimmetjes, lekker afzien was het. Alleen jammer dat mijn banden niet geschikt waren voor de koppenberg, ik bleef maar doorslippen, ik kreeg geen grip en ben daardoor niet boven geraakt... :oops:

Toch genoten vandaag!
Heerlijk 't mountainbiken...

Wij zijn met 4 nog maar pas begonnen, enkele maanden, maar we vinden het altijd maar leuker!

Grtz
bike them!
ikke met de fiets
Mountainbiker

Joachimvds wrote: Alleen jammer dat mijn banden niet geschikt waren voor de koppenberg, ik bleef maar doorslippen, ik kreeg geen grip en ben daardoor niet boven geraakt... :oops:
is da ni omdat de banden gewoon teveel spanning hadden ? allé, da hebben ze mij wijsgemaakt.

ikke vandaag anderhalf uurke losgereden ... amai, 'k wist ni hoe oer-pokken-saai da kon zijn. :(
zal da volgende keer wel in de gym gaan doen, daar hebben ze nog 7 TV-kanalen om uit te kiezen :-D
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
Joachimvds wrote: Alleen jammer dat mijn banden niet geschikt waren voor de koppenberg, ik bleef maar doorslippen, ik kreeg geen grip en ben daardoor niet boven geraakt... :oops:
is da ni omdat de banden gewoon teveel spanning hadden ? allé, da hebben ze mij wijsgemaakt.

ikke vandaag anderhalf uurke losgereden ... amai, 'k wist ni hoe oer-pokken-saai da kon zijn. :(
zal da volgende keer wel in de gym gaan doen, daar hebben ze nog 7 TV-kanalen om uit te kiezen :-D
of rij op de weg :wink: nog beter dan 7 tv's :bounce: :bounce:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Sgt.Stedenko wrote: of rij op de weg :wink: nog beter dan 7 tv's :bounce: :bounce:
awel da's wa'k gedaan heb, pure weg. dan zit je ook nog eens de hele tijd in dezelfde houding. ik heb ongeveer alle verschillende mogelijke manieren gebruikt om het stuur vast te houden, want die nek begon dan ook nog pijn te doen.
durf nog ni goe mijnen mp3-speler aanzetten, omda'k dan niks van't verkeer hoor.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

[/quote]
amai, 'k wist ni hoe oer-pokken-saai da kon zijn. [/quote]

Wat wil dat zeggen :oops:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Sgt.Stedenko wrote: Wat wil dat zeggen :oops:
:-?
da wil zeggen, altijd dezelfde houding op de fiets, geen afwisseling in de grond waarop er gereden wordt, op een baan rijden waar auto's in de buurt zijn ...
ja, koersfiets-rijden is écht ni mijn ding blijkbaar. kan mij wel indenken dat anderen er wél plezier in vinden, toch, weet nog ni waarom. :-D :-D
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag de 3 lussen gereden in Aalst.
De max van een tocht! Dan iemand tegengekomen die de rode lus deed dus reden we samen tot het eind. Wel jammer dat er sommige paaltjes op de grond lagen en naar de andere richting wees. Dan maar door een veld gereden en terug op de route. Nu nog de lussen van Oudenaarde en nog ne keer Ronse en dan ist ardennen :bounce: :bounce: (denk ik)
Post Reply