allé, ben het shirt/jasje van Gore gaan kopen ; Phantom Women wit/zwart. Natuurlijk ni gesoldeerd.
dan zijn we al kontent mé den dag.
Post by ikke met de fiets »
Post by Sgt.Stedenko »
ikke met de fiets wrote:oja, ben vergeten, mijn prestaties van de dag : NIKS !![]()
Post by Joachimvds »
is da ni omdat de banden gewoon teveel spanning hadden ? allé, da hebben ze mij wijsgemaakt.Joachimvds wrote: Alleen jammer dat mijn banden niet geschikt waren voor de koppenberg, ik bleef maar doorslippen, ik kreeg geen grip en ben daardoor niet boven geraakt...![]()
Post by Sgt.Stedenko »
of rij op de wegikke met de fiets wrote:is da ni omdat de banden gewoon teveel spanning hadden ? allé, da hebben ze mij wijsgemaakt.Joachimvds wrote: Alleen jammer dat mijn banden niet geschikt waren voor de koppenberg, ik bleef maar doorslippen, ik kreeg geen grip en ben daardoor niet boven geraakt...![]()
ikke vandaag anderhalf uurke losgereden ... amai, 'k wist ni hoe oer-pokken-saai da kon zijn.![]()
zal da volgende keer wel in de gym gaan doen, daar hebben ze nog 7 TV-kanalen om uit te kiezen
awel da's wa'k gedaan heb, pure weg. dan zit je ook nog eens de hele tijd in dezelfde houding. ik heb ongeveer alle verschillende mogelijke manieren gebruikt om het stuur vast te houden, want die nek begon dan ook nog pijn te doen.Sgt.Stedenko wrote: of rij op de wegnog beter dan 7 tv's
![]()
Post by Sgt.Stedenko »
Sgt.Stedenko wrote: Wat wil dat zeggen
Post by Sgt.Stedenko »