en is die integraal?Serge R wrote:Et pour moi aussi.
ik dacht ergens gelezen te hebben, dat het 15ct is en op die 5 ct, dat daar nog soc. bijdragen bij betaald moest worden?
Streets
Zou het nu is stilaan geen tijd worden dat er is een nationale CAO komt voor fietsvergoeding ?Mojobiker wrote:Krijgt er nu al iemand 20cent per kilometer?Het bedrag van de vergoeding voor fietsgebruik dat fiscaal is vrijgesteld werd naar 0,20 EUR gebracht.
Mojo
Post by scott racer »
Beetje oude reactie, maar ik heb toch een nuttige tip denk ik.Ronny69 wrote:ik ga ook vrij regelmatig met de fiets naar het werk,22km enkel As -Bree
waar ik me erg aan stoor is soms auto's die je tegenkomen met hun grootlichten op en terwijl je toch een duidelijke verlichting bij hebt ze niet de moeite doen ze af te zetten .
voor verlichting heb ik zopas gekozen voor zo'n ledhoofdlamp,geeft niet het gewenste resultaat moet ik zeggen,die lichtstraal verblind eigenlijk wat boven je ogen,dus uitkijken voor iets anders alweer , tips ??
Vakbond ? Ge moet is nagaan hoeveel % van die vakbondsmannen er met de fiets naar het werk komen in alle bedrijven .freezy wrote:Idem bij ons op het werk, toen ik de vakbond aansprak over fietsvergoeding vielen ze uit de lucht. 'Daar zit toch niemand op te wachten' was hun uitleg. Duidelijk antwoord, hun zakken vullen komt op de eerste plaats.
Ik heb een lampje waardoor de auto's vanzelf hun groot licht uitdoen. Meestal krijg ik zelf een phare signaal terug of ik mijn lampje niet kan dimmenRonny69 wrote:ik ga ook vrij regelmatig met de fiets naar het werk,22km enkel As -Bree
waar ik me erg aan stoor is soms auto's die je tegenkomen met hun grootlichten op en terwijl je toch een duidelijke verlichting bij hebt ze niet de moeite doen ze af te zetten .
voor verlichting heb ik zopas gekozen voor zo'n ledhoofdlamp,geeft niet het gewenste resultaat moet ik zeggen,die lichtstraal verblind eigenlijk wat boven je ogen,dus uitkijken voor iets anders alweer , tips ??
Zelfde bij ons! Heb ze aangesproken ivm het optrekken van 10 naar 15 of 20 cent maar ze waren het vergeten vragen voor de cao. Ofwel krijg je van die zever te horen dat het niet rechtvaardig is ten opzichte van niet fietsersrollemol wrote:Vakbond ? Ge moet is nagaan hoeveel % van die vakbondsmannen er met de fiets naar het werk komen in alle bedrijven .freezy wrote:Idem bij ons op het werk, toen ik de vakbond aansprak over fietsvergoeding vielen ze uit de lucht. 'Daar zit toch niemand op te wachten' was hun uitleg. Duidelijk antwoord, hun zakken vullen komt op de eerste plaats.
Het percentage zal niet hoog zijn neem het maar van mij aan (liever met de auto tot voor de deur en als het kan tot op de werkplek = lui ) ! Zijn meestal mensen die opkomen voor hun eigen rechten en die door bij de vakbond te gaan ervoor zorgen dat ze beschermt zijn ingeval van afdankingen enz . Ik weet dat ze bij de fietsersbond ermee bezig geweest zijn voor een nationale CAO , maar veel komt daar precies niet van in huis .
Post by Emperor of the Mud »