picco wrote:Vidaigneberg eruit gehaald wegens niet meer te rijden,wij kodo's opteren voor een mtb tocht en geen wandeltocht.Dit is de reden waarom er sommige stroken niet toevoegen aan ons parkoer.clubje wrote:Ik wil niet de ambetanterik uithangen, maar een forum dient om je mening te zeggen (als het maar met respect is): ik vond het parcours wat tegenvallen. Ik ben van de streek en ken dus alle off-roadmogelijkheden van binnen en van buiten maar voor zover ik weet zat er geen enkel privé-stuk in en werden sommige off-roadpassages 'voorbijgereden' om het dan via het asfalt te doen. Snap ik niet goed (ik denk bv aan de (eerste) beklimming van de zwarteberg/vidaigneberg).
Bevoorradingen en afspuitstanden waren in orde, maar dat is het altijd. Ik kom om te biken, niet om de ten/douchen :p
toch bedankt voor de organisatie, het is en blijft een gans werk en ik heb me geamuseerd, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er naar mijn mening betere tochten zijn in de streek.
ps. weer heel wat cowboys gezien die denken dat ze de nieuwe Sven Nys zijn en iedereen zonder pardon een kwak geven op - ocharme - een toertocht. Niets van aantrekken zeker?
Het is nu eenmaal een keuze die je moet maken als inrichter,je opmerking is terecht maar ons antwoord misschien ook.
Clubje richt zelf geen tocht in zeker?