Zo 06/11/2011 Kampenhout :: 5de MTB Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Ridley Racer wrote:
castillio wrote:iemand toevallig een gps file van de 60 km? ik moest werken vandaag en dan kan ik deze in de week is narijden.
Zitten er prive stukken in dat ik moet mijden?
Ik weet eigelijk niet of dat er prive sukken in zaten, ni op gelet.
Maar hier is de track.

http://connect.garmin.com/activity/126976643#

Aja, mooi tochtje trouwens. De eerste keer dat ik hier meedoe.
Vandaag via jouw track de TT gereden (merci daarvoor!), vorige zondag moest ik naar familie. Er stond nog 1 plakaat onderweg voor een splitsing, links was 48km en rechtdoor 60 ... en u track ging naar links :P.

Dus als de organisatie nog een plakaat mist, was maar een paar kilometer na de start :wink:.
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Mister No Chaïn wrote:
Ridley Racer wrote:
castillio wrote:iemand toevallig een gps file van de 60 km? ik moest werken vandaag en dan kan ik deze in de week is narijden.
Zitten er prive stukken in dat ik moet mijden?
Ik weet eigelijk niet of dat er prive sukken in zaten, ni op gelet.
Maar hier is de track.

http://connect.garmin.com/activity/126976643#

Aja, mooi tochtje trouwens. De eerste keer dat ik hier meedoe.
Vandaag via jouw track de TT gereden (merci daarvoor!), vorige zondag moest ik naar familie. Er stond nog 1 plakaat onderweg voor een splitsing, links was 48km en rechtdoor 60 ... en u track ging naar links :P.

Dus als de organisatie nog een plakaat mist, was maar een paar kilometer na de start :wink:.
Blijkbaar toch verkeerd gereden.
Was nog ni goe wakker zeker #-o :lol: .
Speedy77
Mountainbiker

Post by Speedy77 »

[quoteDus als de organisatie nog een plakaat mist, was maar een paar kilometer na de start :wink:.[/quote]

Oei dan hem ik vorige week mijn werk niet te goei gedaan bij het afhalen van de pijltjes :-? :-? Da zijn slechte punten. Merci voor de info he
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Speedy77 wrote:
Oei dan hem ik vorige week mijn werk niet te goei gedaan bij het afhalen van de pijltjes :-? :-? Da zijn slechte punten. Merci voor de info he
Geen probleem, had je de bevoorrading nu nog laten staan tot daar toe :-D
Post Reply