Eerst en vooral een dankwoordje aan Manza voor de bijstand bij het wisselen van een lekke band na de laatste E17bermpassage ! Merci !Manza wrote:Het was m'n dag niet vandaag ...
De benen waren niet goed, de 2de adem wou niet komen ... veel te warm gekleed ... enfin ... het zat niet mee.
Daardoor uitzonderlijk gekozen voor de 35km want zag het niet zitten om meer te rijden.
Al bij al niet zo'n slechte tocht al vind ik heel persoonlijk dat die stroken door het maïsveld niet echt een meerwaarde waren. Het eerste stukje door de gavers was dan wel weer de max met de bergjes om te jumpen en het wasbordje.
Persoonlijk vond ik de bepijling op sommige plaatsen aan de magere kant. Kan me voorstellen dat wanneer je om 8u start, dat je dan gewoon de kudde volgt en dat alles dan goed verloopt. Maar wij zijn laat gestart (10u30) en dan was het soms wel eens extra zoeken. In vergelijking met de Telenet tocht in Aalter een aantal weken terug was er toch een redelijk verschil.
Qua inschrijving hebben wij niets van last ondervonden (dat is dan weer een voordeel aan laat starten). Helaas geen drinkbus gekregen bij aankomst, maar wel "een stuutte met hjele goeie gekapt"![]()
Gelukkig was ik goed voorzien in binnenbanden vandaag. Ze zijn alle 3 ! van pas gekomen.
't Was leuk.
Volgende foto's zijn zonder commentaar.
Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken
http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Een schitterende tocht gereden onder ideale weersomstandigheden.
Blij met dit nieuwe initiatief !