Daun prachtige streek om te Mtb'n vorige jaar een wk doorgebracht en goed geamuseerd !Danny MTB Vorselaar wrote:Ik dacht een 35km enkel als opwarmer, en ze gaan PROBEREN om de 110 te doen. Als de mannen da klaarspelen,mijn klak af. Ik zelf kom met de auto, het is voor ons de laatste voorbereiding voor ons weekendje
Daun (Duitsland) volgende week.
Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
BramDR wrote:Hoe zit het met het weer daar. Hier in tielt winge ( ni ver van wolfsdonk ), heeft het al ff geregend. Denk dak de furious fred maar ga wisselen voor ne racing ralph.
Oei, heeft dat daar al zo lelijk gedaan?? Hier in de kempen nog steeds kurkdroog! Tot morgen mannen!
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Ook ik heb genoten van deze tocht.
De 70km waren er uiteindelijk 74,59km volgens mijn Garmin.
http://connect.garmin.com/activity/85724118
Die kerel aan de inschrijving reageerde toch maar erg zuur toen ik zei dat ik voor de 70km kwam en mijn lidkaart afgaf. "Die is er niet; het is 65km!" NOT. Wel grappig onderweg, dan stond er 65km, iets verder werd het weer 70km en dergelijke meer.
Anyway, de 3de bevoorrading heb ik toch gemist.
Eerste bevoorrading op 23km, tweede bevoorrading op 51km en het guarana sample op 57km. Verder niets gezien dus toch maar 2.
Bevoorradingen waren wel super uitgerust.
Bepijling was ook SUPER met enorm veel pijlen om alles toch maar zo duidelijk mogelijk te maken. Op alle gevaarlijke punten ook bordjes. Perfect gewoon.
2 keer een geweldige regenvlaag over ons heen gekregen maar niets wat de pret kon drukken.
Volgend jaar kom ik zeker terug en dan denk ik om de 110km eens te proberen.
PS: Waar en wanneer komen de foto's online want ik ben een paar keer geflitst.
De 70km waren er uiteindelijk 74,59km volgens mijn Garmin.
http://connect.garmin.com/activity/85724118
Die kerel aan de inschrijving reageerde toch maar erg zuur toen ik zei dat ik voor de 70km kwam en mijn lidkaart afgaf. "Die is er niet; het is 65km!" NOT. Wel grappig onderweg, dan stond er 65km, iets verder werd het weer 70km en dergelijke meer.
Anyway, de 3de bevoorrading heb ik toch gemist.
Eerste bevoorrading op 23km, tweede bevoorrading op 51km en het guarana sample op 57km. Verder niets gezien dus toch maar 2.
Bevoorradingen waren wel super uitgerust.
Bepijling was ook SUPER met enorm veel pijlen om alles toch maar zo duidelijk mogelijk te maken. Op alle gevaarlijke punten ook bordjes. Perfect gewoon.
2 keer een geweldige regenvlaag over ons heen gekregen maar niets wat de pret kon drukken.
Volgend jaar kom ik zeker terug en dan denk ik om de 110km eens te proberen.
PS: Waar en wanneer komen de foto's online want ik ben een paar keer geflitst.
Bij mij waren de 70km er ook echt maar 70km volgens de garmin.
Gestart om de 85 te doen, maar na een paar buien toch maar afgedraaid voor de 65/70km. Hier was inderdaad wel wat verwarring over.
De 2 bevoorradingen waren wel dik in orde, en de afpijling ook.
Ook amper moeten wachten aan de afspuitstand.
Gestart om de 85 te doen, maar na een paar buien toch maar afgedraaid voor de 65/70km. Hier was inderdaad wel wat verwarring over.
De 2 bevoorradingen waren wel dik in orde, en de afpijling ook.
Ook amper moeten wachten aan de afspuitstand.
dat stond er zo maar even 5 keer in grote letters bij vermeldSpeedy G. wrote: PS: Waar en wanneer komen de foto's online want ik ben een paar keer geflitst.
http://www.mtb-you.be
Last edited by MoC on Sun 15 May 2011 22:39, edited 1 time in total.