Zo 15/05/2011 Langdorp :: 3Action classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

Danny MTB Vorselaar wrote:Ik dacht een 35km enkel als opwarmer, en ze gaan PROBEREN om de 110 te doen. Als de mannen da klaarspelen #-o ,mijn klak af. Ik zelf kom met de auto, het is voor ons de laatste voorbereiding voor ons weekendje :bounce: Daun (Duitsland) volgende week.
Daun prachtige streek om te Mtb'n vorige jaar een wk doorgebracht en goed geamuseerd !
picco
Mountainbiker

Post by picco »

Luc we komen af met 40 bikers uit Kemmel
We brengen ook het zonnetje mee waarvan we hier de gehele dag van hebben genoten

WWW.vttkemmel.be
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Hoe zit het met het weer daar. Hier in tielt winge ( ni ver van wolfsdonk ), heeft het al ff geregend. Denk dak de furious fred maar ga wisselen voor ne racing ralph.
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

BramDR wrote:Hoe zit het met het weer daar. Hier in tielt winge ( ni ver van wolfsdonk ), heeft het al ff geregend. Denk dak de furious fred maar ga wisselen voor ne racing ralph.

Oei, heeft dat daar al zo lelijk gedaan?? Hier in de kempen nog steeds kurkdroog! Tot morgen mannen! :-)
jerre16
Mountainbiker

Post by jerre16 »

Het weer is overwegend droog gebleven hier in Ramsel, (5 km van Langdorp) dus ik verwacht geen slijktoestanden.
Snelle banden steken is de boodschap. :-p

Ik vertrek tijdig om 7.15u, voor de 82 km. Kwestie van snel aan mennen donkere te zitten ;-p
Thumbler
Mountainbiker

Post by Thumbler »

Zoals te verwachten een geslaagde tocht.Alles dik in orde,een klein beetje motregen in Testelt,voor het overige droog tot op de laatste 1.5km na nog een stevige regenbui.Tot de volgende.
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ook ik heb genoten van deze tocht.

De 70km waren er uiteindelijk 74,59km volgens mijn Garmin.
http://connect.garmin.com/activity/85724118

Die kerel aan de inschrijving reageerde toch maar erg zuur toen ik zei dat ik voor de 70km kwam en mijn lidkaart afgaf. "Die is er niet; het is 65km!" NOT. Wel grappig onderweg, dan stond er 65km, iets verder werd het weer 70km en dergelijke meer.

Anyway, de 3de bevoorrading heb ik toch gemist.
Eerste bevoorrading op 23km, tweede bevoorrading op 51km en het guarana sample op 57km. Verder niets gezien dus toch maar 2.
Bevoorradingen waren wel super uitgerust.

Bepijling was ook SUPER met enorm veel pijlen om alles toch maar zo duidelijk mogelijk te maken. Op alle gevaarlijke punten ook bordjes. Perfect gewoon.

2 keer een geweldige regenvlaag over ons heen gekregen maar niets wat de pret kon drukken.

Volgend jaar kom ik zeker terug en dan denk ik om de 110km eens te proberen.

PS: Waar en wanneer komen de foto's online want ik ben een paar keer geflitst. :lol:
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

vandaag gekozen voor de 45 km het tochtje was goed bepijld en de bordjes met gevaar waren een dik pluspunt, aan de bevoorrading was het te druk ben dus doorgereden lang leve de camelbak met isostar, en de regenbuitjes tussendoor waar een welkome verfrissing tot de volgende keer
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

Bij mij waren de 70km er ook echt maar 70km volgens de garmin.
Gestart om de 85 te doen, maar na een paar buien toch maar afgedraaid voor de 65/70km. Hier was inderdaad wel wat verwarring over.

De 2 bevoorradingen waren wel dik in orde, en de afpijling ook.

Ook amper moeten wachten aan de afspuitstand.
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

Speedy G. wrote: PS: Waar en wanneer komen de foto's online want ik ben een paar keer geflitst. :lol:
dat stond er zo maar even 5 keer in grote letters bij vermeld :-D
http://www.mtb-you.be :wink:
Last edited by MoC on Sun 15 May 2011 22:39, edited 1 time in total.
Post Reply