Ik vond het een goed idee om zowel voor als na een bocht een aanduiding te doen. Zo kon je na de bocht nog even checken of je op het juiste parcours zat. Zeker blijven doen en misschien iets groter aanbrengen.zero wrote:bij de eerste spitsing had ik het ook voor, toen was ik gewaarschuwd voor de rest van de rit.JuMa wrote: Bij de afpijling miste ik vooral aan de splitsing zelf pijltjes.
De borden van de splitsing waren duidelijk, maar 't was niet altijd duidelijk waar men nu net links of rechts in moest. Zo zijn we dus 2 keer een 100m te ver gereden omdat we 't weggeske ni gezien hadden. Geen ramp, maar door 2 keer 1 pijltje extra te hangen was dit niet gebeurd.
ook mocht er af en toe een extra pijltje gehangen hebben in de bocht zelf.
ze waren idd niet super goed leesbaar, maar als je op uw gemak er voorbij reed ging het wel, ik was al blij dat er iets hing, op de meeste tt hangt er niets.JuMa wrote: De borden met "U bevindt zicht op ..." konden inderdaad ook duidelijker (misschien afdrukken ipv schrijven, ofwel met nen dikke stift schrijven ipv met ne stilo), maar dat is detail.
voor de rest vond ik het een geweldig tochtje, het zonnetje hielp natuurlijk wel.
Zo 06/03/2011 Winksele / Herent
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
godenkleinpierke
- Mountainbiker
Post by godenkleinpierke »