Zo 06/02/2011 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Guido T.
Mountainbiker

Post by Guido T. »

Davodin wrote:the worst mtb-day of my life;

maar dat lag niet aan het mooie afwisselende parcours en de goeie organisatie en de lekkere Leffe achteraf

't lukte gewoon niet, flanelle bie-ene, zeggen ze dan :(

kramp na 30 km en die ging er niet meer uit.
toch nog uitgereden, meer dan 50km dus op de dagteller erbij

volgende keer terug van de partij, hopelijk met superbenen ;)

aan de organisatie: doe zo verder

Davy vanuit Binkom

PS: ik weet daar nog wel wat mooie stukjes liggen hoor ;)
davy,

whisky is goed voor vanalles, maar niet als voorbereiding op een toertocht.
ik had ook flanellen bie-enen :)
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Re: Klant is koning

Post by DudeWithBike »

Kurt VC wrote:Belofte maakt schuld! Bij de bevoorrading zei een vriendelijke mijnheer "hier is de klant koning, en hij vulde mijn drinkbus" Ik zei "dat zet ik op het mtb forum."
Maar niet enkel hierom is de klant in Pellenberg koning. Vorig jaar afspuitstand iets te beperkt voor het aantal deelnemers, en kijk nu, hier werd naar de kritiek van de deelnemers geluisterd. 12 minuutjes gewacht, zo moet dat.
En ook voor de bepeiling, via het forum opperde iemand je kan ook 54 km rijden. en hopla de organisatie heeft hier onmiddellijk oor naar.
echt super!
=D> =D>
Kan dit alleen maar bevestigen! Roepende fietsenstalling, serieuze aftakking van de waterleiding, en Leffe van't vat, wa moet ne mens nog meer hebben? Haja, en de tocht was ook de moeite, 54 gedaan, dieje laatste klim was er spijtig genoeg toch net ene te veel... Amai mijn benen!

Kleine tip: de infobordjes aan de hellingen zijn heel interessant maar ik heb enkele keren voorgehad dat ik het pas zag staan toen ik er voorbij reed. Dus niet kunnen lezen. Dit kan eventueel voorkomen worden door de bordjes een paar meter verder van de afslag/het kruispunt/whatever te zetten.

Cya next year!
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Zalig goed georganiseerde toertocht in mijn achtertuin. :-)

Wel ff moeten constateren dat mijn duurvermogen nog niet getraind is. In het tweede deel in die open vlaktes tegen de wind compleet sjoko gegaan. Dus ik weet dat er nog veel getraind mag worden :-)
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

54 km gedaan. Laatste kilometers ook sjoko gegaan. En dat was lang geleden. Want een hele winter doorgereden en goed in conditie. Vreemd.

Parcours was anders dan vorig jaren, maar daarom niet minder mooi.

Misschien, nu jullie toch een nieuwe afstand hebben, nog een tweede bevoorrading voorzien tegen volgend jaar :-). Zo rond kilometerpaal 40.
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Z. wrote:Misschien, nu jullie toch een nieuwe afstand hebben, nog een tweede bevoorrading voorzien tegen volgend jaar :-). Zo rond kilometerpaal 40.
Zou geweldig geweest zijn, want de extra energie was toch wel nodig!
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

DudeWithBike wrote:
Z. wrote:Misschien, nu jullie toch een nieuwe afstand hebben, nog een tweede bevoorrading voorzien tegen volgend jaar :-). Zo rond kilometerpaal 40.
Zou geweldig geweest zijn, want de extra energie was toch wel nodig!

Ja dit zou interessant zijn. Want ik zat niet 100% en heb een klopke van de hamer gekregen door de hardnekkige wind. Het ging niet meer.
En ik ben dan in Butsel (aan die speelhal met die dobbelstenen op het dak) de steenweg opgedraaid en langs de baan binnen gereden. Ik zag het veldwerk en de zandgroef nietmeer zitten.
Was toch nog goed voor een 48,7km in totaal.
Bikerpeter
Mountainbiker

Pellenberg

Post by Bikerpeter »

Prachtig parcour proficiat !!

Douches waren nogal krap !!
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Mooie TT met alles erop en eraan. Lekker parcours, goeie bepijling, goeie bevoorrading, goeie organisatie, ... Tip top.

Mss volgend jaar de aquarius mannen 10km voor de streep zetten, dan is zo'n deugddoend drankje altijd wel welkom.

Mojo
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

Mojobiker wrote:Mooie TT met alles erop en eraan. Lekker parcours, goeie bepijling, goeie bevoorrading, goeie organisatie, ... Tip top.

Mss volgend jaar de aquarius mannen 10km voor de streep zetten, dan is zo'n deugddoend drankje altijd wel welkom.

Mojo
De bedoeling was om op 10km voor het einde de Red Bull ladies te laten postvatten om jullie nog extra vleugels te geven, maar het noodlot heeft hierover anders beslist. :cry: Ik kreeg nl. donderdag bericht dat de mini waarmee ze promotie doen, in een ongeval is betrokken geraakt en men dus deze niet meer kon gebruiken op zondag.
Moest het zijn dat ge een blikje Red Bull van ongeveer 2m hoogte ziet liggen langs de kant, dan weet ge van waar het komt :-)
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Mooi, op zoek naar het grote Red Bull blik en naar de bijhorende chicks natuurlijk.

Ps: wie was er daar foto's aan het nemen? Staan deze al ergens online?

Mojo
Post Reply