Vandaag voor de 3 keer al opgemerkt dat ik mijn remhendel helemaal tot tegen het stuur kan trekken.
Met de remhendel tegen het stuur kan ik zou rijden (met ander woorden heb geen rem).
Remblokken zijn niet versleten want steken nog maar net nieuwe op.
Eerste keer was het de voorrem dan achterrem en nu terug voorrem.
Het gaat hier over Sram XX World Cup remmen deze zijn ook een paar maand oud.
Is dit normaal of niet ?
2011 Cube Elite HPC PRO ( Volledig Sram XX !! )
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- xxbeemerxx
- Mountainbiker
- kennytuning
- Mountainbiker
- xxbeemerxx
- Mountainbiker
Post by xxbeemerxx »
Das 3 keer al op nog geen maand tijd das toch niet normaal vind ik zene.
Maar weet niet goed hoe te beginnen voor dit zelf te doen want anders gaat dit mij een kostelijke zaak worden als mijne bike elke keer naar den dealer moet.
Maar weet niet goed hoe te beginnen voor dit zelf te doen want anders gaat dit mij een kostelijke zaak worden als mijne bike elke keer naar den dealer moet.
- xxbeemerxx
- Mountainbiker
Post by xxbeemerxx »
Probleem is dat ik ze nieuw heb gekocht op het internet en ze heb laten plaatsen door mijn dealer.
- xxbeemerxx
- Mountainbiker
Post by xxbeemerxx »
Gaan bij RMB in Boomdejos^^ wrote:ahzo ... das iets anders .xxbeemerxx wrote:Probleem is dat ik ze nieuw heb gekocht op het internet en ze heb laten plaatsen door mijn dealer.
wa vraagt de kurt voor je ontluchten van remmen ?
ahzo ge kunt het is probere bij uwe lbs waar ge die gekocht hebt ...xxbeemerxx wrote:Gaan bij RMB in Boomdejos^^ wrote:ahzo ... das iets anders .xxbeemerxx wrote:Probleem is dat ik ze nieuw heb gekocht op het internet en ze heb laten plaatsen door mijn dealer.
wa vraagt de kurt voor je ontluchten van remmen ?
bij mij heeft hem da altijd al gratis gedaan