Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

S k u l l wrote:Vandaag ons gaan uitleven in Houffalize en de ondergrond ligt er schitterend bij!
Nu niet meer, 't regent hier pijpestelen :wink:
Backero
Mountainbiker

Post by Backero »

Vorig jaar de M voor de eerste keer gereden. Tijd was minder belangrijk. Enkel op hartslag (proberen) rijden. Af en toe een "gelleke" en een energiebar en vlotjes uitrijden. Dit jaar iets rapper proberen
Ghostkebel
Mountainbiker

Post by Ghostkebel »

Na een vermijdbare valpartij in april, knie zwaar gekwetst. Maanden later blijkt dat mijn meniscus ook zwaar beschadigd is. Heel het seizoen om zeep. Van heel de marathonplanning 2012 er maar 2 kunnen rijden. Zal in September onder het mes moeten. Dus ik zal mijn jaarlijkse uitstap naar Houffalize anders moeten indelen(verblijf is al lang geboekt).

De vraag Klopt het dat er op zondag dit jaar ook een TT is. Kan ik die misschien HEEL rustig fietsen.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Op de site van de houffamarathon staan bij de routes gps files, dus als je die download kan je nu al het parcours verkennen?
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

BramDR wrote:Op de site van de houffamarathon staan bij de routes gps files, dus als je die download kan je nu al het parcours verkennen?
precies :wink: zaterdag eens kijken...
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Ingeschreven met 2 kameraden voor onze 2de XL.
We hopen alleen op droog weer want vorig jaar uitgeregend geweest.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

De verkenning is te doen, maar soms moet je wel privé-stukken omzeilen via omwegen.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Weet er iemand of er in de provincie luxemburg nog iets vrij is voor te overnachten.
Ik weet dat het laat maar kan het natuurlijk nog proberen.
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

BramDR wrote:Weet er iemand of er in de provincie luxemburg nog iets vrij is voor te overnachten.
Zonder twijfel wel! Maar k'zou toch eerst in de buurt zoeken - pakweg van Virton naar Houffa is toch 90 km hé.

Zoek in Gouvy, Bastogne, zelfs Vielsalm. Zoek eens bij http://www.ardennes-etape.be, keuze genoeg.
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

BramDR wrote:Weet er iemand of er in de provincie luxemburg nog iets vrij is voor te overnachten.
Ga je met de tent of zoek je nog een hotel . Ik ga met de camper
Post Reply