nieuwe lay-out forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

Ook verschoten. Ik heb wel die felle kleuren gemist. Dit is wel redelijk aangenaam vind ik, het vergt natuurlijk enige gewenning. Mij hoort ge echter niet klagen ;-)

Snelheid is nooit echt een probleem geweest hier. Het probleem van die laatste pagina in Opera is er wel nog. Gezien dat blijkbaar bij mij ligt, is dit ook geen punt. (opera 7.23, geen neiging tot upgraden)
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Jack77 wrote:Wel erg mooi, die inspraak die we hier krijgen m.b.t. de layout. Mag wel ff gezegd.
Het is mijn privé forum niet hé... ;)
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Mods, doe wat je wil, maar verander aub niet om de paar dagen van lay-out. Als je het niet kan laten doe het dan off-line [-X
mario
Mountainbiker

Post by mario »

HOHOHO...rustig mannen... En dan nog wel te zeggen dat ik de eerste was om jullie te proficiateren met de strakke sobere lay-out... #-o #-o

Jullie verrichten hier schitterend werk hé, daar niet van ....maar dit gaat me toch te ver zenne... :-?

Dat geel in het logo is goed, maar om dat door te trekken voor het ganse forum....no thx... [-X

Gingen we hier trouwens geen keuze in lay-out zelf kunnen bepalen, zoja...laat me vlug weten wat ik moet doen, want van de huidige krijg ik kriebels.

Ik ben de eerste om met bloemetjes te gooien, maar mag ik er nu ook eens de potten aan laten [-X ???
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

viper wrote:Mods, doe wat je wil, maar verander aub niet om de paar dagen van lay-out. Als je het niet kan laten doe het dan off-line [-X
Daar heb je 100% gelijk in. Deze layout is definitief op enkele kleine aanpassingen na.
Er komt wel nog een alternatieve soberder layout die jullie gaan kunnen kiezen, maar eerst moet deze op punt staan.
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

Ik vind het wel mooi zo, met die kleuren van het logo int forum zelf!
Tot nu toe de beste sinds de veranderingen!

Greetings, Steven
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Steven® wrote:Ik vind het wel mooi zo, met die kleuren van het logo int forum zelf!
Tot nu toe de beste sinds de veranderingen!

Greetings, Steven
=D> =D> =D> =D> profciat, dit vind ik nu es ne schone lay-out, zo mag het blijven voor mij
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

ik vind deze perfect. Een klein beetje kleur zonder er een carnaval van te maken.

Ik kijk al uit naar de rest van de site...
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

vorige lay-out vond ik beter, meer rustgevend, nu moet 'k bijna mn bike brilleke 8) opzetten 8) 8) 8) 8) Wel leuk dat 't scrollen weer tot 't verleden behoort 8)
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

ipv dat felle geel kan je misschien eens nadenken over het fijne roze zoals op de truitjes van de forestbikers. als je dan dat blauw wat lichter maakt, dan zou het helemaal in orde zijn.
Post Reply