Za 20/11/2010 Baasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
liezelebiker
Mountainbiker

Post by liezelebiker »

De 30km gedaan, toffe tocht met plezante singletrack na de bevoorrading(die uitstekend was). =D>
Onderweg in vlassenbroek(denk ik) serieus ploeterwerk #-o in een dreef voor het omhoog gaan van een dijk. Maar was tof.
Daarna met den bike naar beneden vanop den dijk via de trappen. Héél technisch stukje dat ik goed heb volbracht. =D>
Na afloop goede bike-wash en een leuke drinkbus als geschenk.
Enigste nadeel is dat ik vijf minuten heb gewacht aan een rood licht #-o #-o in dendermonde.
Goede afpijling met opvallende gele telenet pijlen en waarschuwingen zoals kleiner schakelen(maar helaas de beklimming niet opgeraakt, was wel héél stijl).
Ik kom volgend jaar zeker terug.
:lol: :lol: :lol:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

=D> dikke proficiat voor de organisatie, prachtige tocht gereden deze morgend.
tomba la bomba
Mountainbiker

Post by tomba la bomba »

dikke chapeau voor de Scheldetrappers !!
Het was AF over de hele lijn !!! =D> =D> =D> =D> =D>
dank voor de ochtendrijders die voor ons een mooi droog spoor hebben getrokken :-D
al bij al was het parcours vrij proper op enkele korte ploeterstukjes na, maar da's dan ook weer een challenge om daar door te geraken;
hier is echt alles uit de streek gehaald (vooral super rond de Scheldebrug !), enorm veel offroad !
de 50 was toch een pittig tochtje zeker omdat we in het spoor van een competitie-MTB'er (in form) meereden...
en den après...die was ook in orde ; menig scheldetrapper zal goed slapen vannacht peis ik :P
Tot noste joar !!!!!!! :wink:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Deze tocht was zoals elk jaar weeral eens perfect. Hier in de streek er nog meer uithalen is niet doenbaar. Proficiat Scheldetrappers voor het vele werk, prachtige tocht, een afspuitstand om u tegen te zeggen, nog nooit zo iets gezien zelfs.

Ik dacht elk wegje en paadje in en rond Dendermonde al te hebben gereden en nu komen ze daar met een stuk af, aan de zigeuners en achter de Yachtclub waar ik al duizend en 1 keer ben voorbijgereden en waarvan ik niet wist dat daar paadjes in lagen. Volgend jaar beter doen zal moeilijk zijn maar dat zeg ik al elk jaar, in elk geval een evenaring is al prachtig zenne.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Hoeveel deelnemers waren er nu Scheldetrapper? Er zijn er in de namiddag ook nog veel vertrokken hé
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Cokeman wrote:Deze namiddag samen met zoontje van 7 jaar afgezakt naar Baasrode. Bedoeling was om kidstour (15 km) te bollen maar na de splitsing met de andere afstanden zagen we op een bepaald moment geen pijlen meer. Uiteindelijk dan maar teruggekeerd naar de eerste splitsing en gekozen voor de 30 km. Juist voor de donker in Baasrode geraakt. Leuk tochtje met hier en daar toch een ferm ploeterstuk. Kan ook niet anders na vorig weekend.
'k heb jullie tegengekomen aan de bevoorrading en zien toekomen in de schemering. Dikke proficiat aan de kleine ! =D> =D>
Als je zo blijft trainen met hem, rijdt hij u binnenkort uit het wiel :-D

Aan de Scheldetrappers: ook dikke proficiat. Mooi parcours, verzorgde organisatie, bepijling en gevaarsaanduidingen meer dan OK, leuke speelbosjes, ... ben heel tevreden naar huis teruggekeerd. Tot volgend jaar!
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Dank aan alle 850 bikers die gisteren aanwezig waren ! =D>
Bedankt voor alle goede en deugddoende commentaren hierboven, jullie zijn fantastisch !!! Bedankt voor de komst ! =D> =D> =D>
De zaal is net opgekuist, de afspuitstand terug opgerold en opgekuist en de Scheldetrapper.... die is nog onderweg in de dichte mist om pijltjes af te doen, verloren zal hij dus niet rijden :lol:

Fantastisch dat jullie ons werk zo appreciëren en wij hopen volgend jaar nog beter te doen !!! We blijven er aan werken !!

Wel nog 1 woordje over een alsmaar groeiend fenomeen waar alle organisaties meer en meer slachtoffer van zijn en worden: de "zwartrijders".
Wij hebben gisteren officieel in de geschiedenisboeken 659 deelnemers geschreven, maar het aantal mensen dat zijn geschenk kwam halen waren er 850... tiens tiens wat een verschil :evil:

Het gaat ons niet om die drinkbussen ,over het parcours rijden, aan de bevoorrading iets meenemen, gebruik maken van de afspuitstand enz. Wij hebben genoeg voorzien voor iedere biker. Het gaat ons over respect voor mekaar als biker, over verzekerd zijn als je geen lid bent van een bond, respect voor de organisatie die weken op voorhand en dagen erna bezig zijn om jullie een prachtige belevenis te bezorgen. Aan alle "zwartrijders" die dit lezen, lees ook eens de prachtige en deugddoende commentaren die alle bikers hierboven hebben geschreven !
En denk eens na bij de volgende tocht voor je vertrekt zonder in te schrijven !

Zo, dat moest er na gisteren toch even af, had er namelijk zelf gezien en gehoord toen ik dienst had aan de parking en de afspuitstand.

Rest mij nog eens jullie te bedanken, tot volgend jaar 19 November 2011 en vergeet ook niet onze zomertocht, de 4e ScheldetrappersClassic, op 29 mei 2011. :lol:
Nu gaan we een weekendje rusten en dan op naar onze vrienden van Buslot voor hun winterrit op 12 december !
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Eerste maal hier gereden. Heb me goed geamuseerd.
Het begon al aan de inschrijfstand: wat een knap vrouwtje!! Wat een mooie lach! Wat een vriendelijkheid!! Wat een schoonheid!! :drunk: :drunk:
Nog nooit zo lang getwijfeld welke afstand ik zou rijden... :-D

Parcours zelf vond ik niet slecht. De eerste 20 vond ik wat saai, maar dat werd goedgemaakt door de km's 20 tot 40!! Héél leuk!! De laatste 10 vond ik dan weer niet zo goed meer. Veel rechte paden zonder uitdaging. Bijvoorbeeld die strook naast en beneden aan die drukke baan.

Die strook juist voor het omhoog rijden van de dijk was er ook eentje waar we serieus moesten stoempen. Maar zonder afstappen erdoor en boven geraakt. De trapjes waren hilarisch!! Mijn broer zonder klikpedalen, vloog van zijn pedalen en ging zo op zijn middenbuis zittend en met de benen open naar beneden.:bounce: :bounce: :bounce:
Ik plat van't lachen, hij plat van't zeer. Vanavond werd het niks vrees ik...
Ik wou daarna mijn kunsten uithalen door over een pijltje te springen maar stom van me... Ik ging niet hoog genoeg en krak, houten latje kapot. Sorry daarvoor!
Ook, zoals een medebiker hierboven schrijft, 5 minuten staan wachten aan de rode lichten om over te steken. Springen die ooit op groen??

Een leuke tocht, goeie bepijling, goeie douches, leuk geschenkje erna, goeie apres, maar vooral... wat een schoonheid aan "den tafel!!!"

Misschien tot volgend jaar!!!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

RotstraatBiker wrote:
tot volgend jaar 19 November 2011 en vergeet ook niet onze zomertocht, de 4e ScheldetrappersClassic, op 29 mei 2011. :lol:
oke bedankt staat genoteerd :wink:
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

RotstraatBiker wrote:
Wel nog 1 woordje over een alsmaar groeiend fenomeen waar alle organisaties meer en meer slachtoffer van zijn en worden: de "zwartrijders".
Wij hebben gisteren officieel in de geschiedenisboeken 659 deelnemers geschreven, maar het aantal mensen dat zijn geschenk kwam halen waren er 850... tiens tiens wat een verschil :evil:

!
Je kreeg toch enkel je geschenk als je het reflecterende bandje dat je kreeg bij inschrijving afgaf?
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Was een hele leuke tocht, mooi ineen gestoken!
Verschoot ervan hoe goed het erbij lag, eigenlijk perfect.

Paar technische stukjes erin, wat modder, wat bosjes, mooie afwisseling.
Heb het "klein schakelen" bergje 2x gedaan, eens op de 40 en eens op de 50km en de mannen van de 40 hadden toch de moeilijkste kant ze, maar net boven geraakt :-D

Drassig stuk net voor het oprijden van de dijk was goed vettig, twas daar duwen tot in de verzuring en verkramping en dan nog vettig de dijk op, wel allemaal gelukt dus ben content!
Post Reply