Northwave Celsius 2010

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

dan ben ik ne gelukkige mens want ik heb de artic's =D> [-o< en inderdaad ne fantastische schoen,goed warm,waterdicht en zal deze winter héél véél plezier aan beleven
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Dan zal ik maar nog een tijdje met mijn overschoenen kl*ten :evil:
Want als de nieuwe lading in het land is , zullen de meeste er wel opvliegen als ne hond op een frikandel.
Ik wacht mijn beurt wel af.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

NW's Celsius zijn inderdaad super, en dat was 5 jaar geleden ook al zo. Er zijn alternatieven (Shimano, Sidi, ...) voor het stock probleem, en de gewone NW Celsius zijn ook meer dan voldoende, en je kan er in de zomer ook eens mee rijden als het Drasch Nationale is. Die Artics worden hier als de 'ultimate' winterschoen de hemel in geprezen maar er is beter ;-)
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

MC Tim wrote:
miere wrote:en hij is echt wel fantastisch :-D
Idd, zondag voor de 2de keer in Gooik getest in natte en supermodderige omstandigheden.
Prachtige schoen, superwarm en waterbestendig...
zelfde verhaal, zelfde TT en al ;-)
fz1-n
Mountainbiker

Post by fz1-n »

Bij Fashion for cycling in aalter hebben ze nog veel staan heb er mij deze morgen om geweest 149.90€ + muts gratis

http://www.fashionforcycling.be/default.html
mx#41
Mountainbiker

Post by mx#41 »

Inderdaad, maar geen maat 44 meer!!
Lesy in Izegem heeft er nog eeen pak staan, ietsks duurder maarja :-?
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Vorige week uiteindelijk toch maar een paar Celsiusen gekocht. Wel de gewone versie, niet de Arctic. Gisteren 80km mee gereden door plassen, modder e.d. Heel tevreden op gebied van waterdichtheid en warmte maar iedere 20-25km moest ik stoppen om de schoenveters en velcro's wat harder aan te trekken, die komen altijd iet of wat losser te zitten bij het rijden waardoor mijn voet te los komt in de schoen.

Zijn er nog die dat ondervinden?
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

freezy wrote:Vorige week uiteindelijk toch maar een paar Celsiusen gekocht. Wel de gewone versie, niet de Arctic. Gisteren 80km mee gereden door plassen, modder e.d. Heel tevreden op gebied van waterdichtheid en warmte maar iedere 20-25km moest ik stoppen om de schoenveters en velcro's wat harder aan te trekken, die komen altijd iet of wat losser te zitten bij het rijden waardoor mijn voet te los komt in de schoen.

Zijn er nog die dat ondervinden?
ik ben bezig mijn 3e paar te verslijten , en heb da nog nooit voorgehad...
raar zenne
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik moet wel zeggen dat mijn schoenen heel sluitend rond de voet moeten zitten. Dat was ook de reden dat ik lang getwijfeld heb om de Celsius schoenen te kopen, omdat ik de hiel niet echt goed aansluitend vond. Uiteindelijk toch gekozen voor warme en droge voeten met misschien een iets minder performante schoen. Misschien is het omdat het nieuwe schoenveters zijn en dat klemmetje er nog wat op schuift. Eens de veter grover wordt zal de klem misschien beter blijven zitten.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

freezy wrote:Ik moet wel zeggen dat mijn schoenen heel sluitend rond de voet moeten zitten. Dat was ook de reden dat ik lang getwijfeld heb om de Celsius schoenen te kopen, omdat ik de hiel niet echt goed aansluitend vond. Uiteindelijk toch gekozen voor warme en droge voeten met misschien een iets minder performante schoen. Misschien is het omdat het nieuwe schoenveters zijn en dat klemmetje er nog wat op schuift. Eens de veter grover wordt zal de klem misschien beter blijven zitten.
Ik heb juist hetzelfde, ik heb ook graag dat de schoenen schoon aansluiten en vaste veters. Zal wel beteren zekers hé

MaC'Red 8)
Post Reply